16 października 2013

Katharsis

Dziś mamy 16 października. Dokładnie trzy lata temu postanowiłam założyć bloga. Pełna nadziei, radości i zapału zaczęłam tworzyć coś co mi sprawiało ogromną frajdę. W ciągu trzech lat napisałam 156 postów, odwiedziło mnie 47656 osób. Kosmetyki jak i cały świat beauty stały się częścią mojego życia. Blog miał być tego dopełnieniem. Jednak z dnia na dzień zapał powoli mijał, cała ta zabawa przestała mnie tak kręcić, jak na początku. Dopadło mnie zmęczenie materiału i niechęć do tworzenia czegokolwiek. Parę razy miałam ochotę skasować bloga i więcej do tego wszystkiego nie wracać. Ale jak to mówią kobieta zmienną jest. Postanowiłam odnaleść to co na początku  sprawiało mi tak wiele radości. Chcę żeby blog się rozwijał. W przyszłym tygodniu planuję maraton postów. Będzię to dla mnie swoisty sprawdzian. Czy dam radę przezwycięzyć, trudności i wrócić do regularnego blogowania. Myślałam też o wprowadzeniu nowości na blogu m.in. kącik kulinarny, trochę o podróżach i innych rzeczach, które mnie fascynują i inspirują. Kiedy to piszę czuję swojego rodzaju oczyszczenie. Nie chcę się usprawiedliwiać a jedynie zmotywować do działania. Dziękuję, że ze mną jesteście.


1 komentarz:

  1. No cóż, i takie rzeczy się zdarzają w naszym życiu. Najważniejsze, żebyś zawsze żyła w zgodzie ze samą sobą

    OdpowiedzUsuń