16 sierpnia 2013

Sylveco Lekki krem brzozowy



Ostatnio zauważyłam, że coraz częściej sięgam po naturalną pielęgnację. Kosmetyki eco stały się bardzo popularne. O kremie Sylveco przeczytałam mnóstwo pozytywnych opini. Dodatkowo fakt, że jest to polska firma w dodatku spod Rzeszowa (taki lokalny patriotyzm) sprawiły, że jak najszybciej chciałam wypróbować to cudo.


Lekki krem brzozowy jest oparty na naturalnych składnikach. Gdzie główną rolę odgrywa brzoza biała i mydlnica lekarska. Krem ma za zadanie przywrócić naszej skórze, właściwy poziom nawilżenia. Zwiększyć elastyczność i chronić ją.


Już od pierwszego użycia, krem urzekł mnie swoim działaniem. Cera po jego użyciu była miękka i gładka. Wyraźnie odczułam wzrost nawilżenia i odżywienia skóry. Przyjemny naturalny zapach i kremowa konsystencja, umilają proces aplikacji kremu. Dodatkowo bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając żadnej warstwy na skórze. Idealnie nadaje się pod makijaż. Nie uczula i nie powoduje podrażnień.


Wygodne opakowanie z pompką pozwala, na higieniczną aplikację. Krem jest bardzo wydajny używam go od półtora miesiąca. I myślę, że starczy mi jeszcze na conajmniej 3 tygodnie. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym kremem, na pewno przyjrzę się bliżej innym kosmetykom z tej firmy. Krem dostępny jest w sklepach zielarskich lub aptekach. Spis miejsc w których jest dostępny, znajdziecie na stronie producenta.

Tak prezentuje się skład kremu:
Woda, Olej z pestek winogron, Olej sojowy, Ksylitol, Sorbitan Stearate & Sucrose Cocoate, Masło karite (Shea), Stearynian glicerolu, Olej arganowy, Olej jojoba, Kwas stearynowy, Alkohol cetylostearylowy, Alkohol benzylowy, Betulina, Witamina E, Ekstrakt z aloesu, Alantoina, Guma ksantanowa, Kwas dehydrooctowy, Ekstrakt z mydlnicy lekarskiej, Lupeol, Kwas oleanolowy, Kwas betulinowy


Plusy:
+ natychmiastowy efekt nawilżenia
+ szybko się wchłania
+ przyjemnie pachnie
+ skóra jest gładka i miękka
+ nie podrażnia i nie zapycha
+ wygodne opakowanie z pompką
+ przyjemna kremowa konsystencja
+ cena około 25zł za 50ml

Minusy:
- brak

Ocena ogólna: 5/5

2 komentarze:

  1. Ostatnio znalazłam te kremy w sklepie w Lublinie i bardzo się cieszę, że będę maiła do nich dostęp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nigdzie nie mogę trafić na te kremy.

    OdpowiedzUsuń