25 lipca 2013

Szybkie zakupy

Dawno nie robiłam, większych zakupów kosmetycznych. Ale tak się akurat złożyło, że parę kosmetyków skończyło się w tym samym czasie. Więc nie pozostało mi nic innego, jak wybrać się do drogerii na łowy.
W pierwszej kolejności odwiedziłam Rossmann.


W sklepie okazało się że trwa promoca na produkty Dove. Większość kosmetyków tej firmy, jest teraz w bardzo korzystnych cenach, a dodatkowo trwa promocja 3+1. Przy zakupie czterech kosmetyków Dove, najtańszy otrzymujemy gratis. Ja zdecydowałam się na:
Dwa dezodoranty, jeden o zapachu granatu i drugi z minerałami z Morza Martwego. Odżywczy żel pod przysznic oraz nawilżającą odżywkę do włosów.


Natomiast pozostałe kosmetyki to łupy z Biedronki i apteki. Sól do kąpieli uwiodła mnie swoim zapachem i korzystnie niską ceną. Dwufazowy płyn do demakijażu Bielenda, to mój dawno nie używany ulubieniec. Jedwab kupiłam z myślą o wygładzeniu moich niesfornych, puszących się włosów. I na koniec płyn micelarny Oeparol kupiony w promocji w aptece.
Tak prezentują się moje ostatnie zakupy. Mam nadzieję, że posty w końcu będą pojawiać się częściej.

3 komentarze:

  1. Super zakupy ;) Lubię te dezodoranty z dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. opearol mnie ciekawi, sole z BeBeauty lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. ten płyn micelarny chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń