1 czerwca 2013

Joanna Z Apteczki Babuni - Balsam do ciała nawilżający

W kalendarzu czerwiec a za oknem listopad. Od ponad tygodnia leje, i jak na razie nie widać poprawy.

Niezależnie od pory roku, balsam do ciała, to kosmetyk obowiązkowy w mojej pielgnacji. Mam suchą skórę, szczególnie na rękach i łydkach. Dlatego potrzebuję solidnej porcji nawilżenia. Zazwyczaj stosuje oliwki i olejki do pielęgnacji ciała. Jednak w miesięcach letnich przerzucam się na balsamy do ciała.


Lubię zapach jaśminu, dlatego będąc na zakupach w oko wpadł mi balsam Joanny. Dodatkow czytałam na jego temat bardzo dobre opinie, więc zdecydowałam się na jego zakup. Balsam przeznaczony jest do skóry normalnej z tendencją do przesuszania. 


Jak pisałm wyżej, to zapach balsamu skusił mnie na jego wybór. Na szczęście nie zawiodłam się. Kosmetyk pachnie przepięknie. Bardzo naturalnie, jak krzak jaśminu w ogrodzie. Co ważne zapach utrzymuje się na skórze przez wiele godzin. Nie tylko zapach jest jego głównym atutem. Balsam dobrze nawilża i zmiękcza skórę. Po jego użyciu czuję, że moja skóra jest odpowiednio pielęgnowana. Produkt poradzil sobie nawet z moimi szorstkimi łokciami. 


Proste opakowanie z pompką, pozwalna na wygodne dozowanie produktu. Balsam jest bardzo wydajny, niewielka ilość kosmetyku, zazwyczaj dwie, trzy pompki. Wystarcza na dokładne pokrycie nóg, lub rąk.

Konsystencja balsamu, jest kremowo-żelowa, świetnie się wchłania. Nie pozostawia na skórze klejącej się warstwy. Dobrze się rozsmarowywuje i daje natychmiastowe uczucie nawliżenia i ukojenia skóry.

Skład:

Plusy:
+ nawilżona, miękka i gładka skóra
+ piękny zapach, który długo się utrzymuje
+ duża pojemność (500g) i korzystna cena ok. 10zł.
+ szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej warstwy

Minusy:
- dostępność (osiedlowe lub lokalne drogerie)

Ocena ogólna: -5/5

2 komentarze:

  1. Jak wykończę zapasy balsamowe to wypróbuję, bo dużo dobrego o nich słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń