22 czerwca 2013

Celia, Krem nawilżająco - łagodzący 20+ ''Aloes + masło cupuacu''

Krem nawilżający to podstawa pielęgnacji. A kiedy kosztuje nicałe 6 złotych, i dotego produkowany jest przez polską firmę, to już w ogóle rewelacja. Podczas zakupów w oko wpadł mi krem Celii. Zachęcona niską ceną i obietnicą nawilżenia skusiłam się na niego.


Opakowanie to zwykły biały słoiczek. Krem ma lekką kremową, konsystencję i zielony kolor. Bardzo delikatnie i przyjemnie pachnie. Dostępny jest w małych drogeriach.  Posiadam wersję aloes i masło cupuacu, dla osób w wieku 20+. Dostepne są też wersje dla dojrzałych cer.


Mam mieszaną cerę i jak na razie krem spisuje się bardzo dobrze. Skóra po jego użyciu jest nawilżona i ukojona. Co ważne krem nie zapycha porów i nie powoduje wyprysków. Szybko się wchłania, po jego użyciu skóra jest miękka i gładka. Krem delikatnie złagodził zaczerwienienia, na mojej skórze na policzkach. Dobrze współgra z podkładami lub kremami BB. Podsumowywując fajny krem nawilżający za niską cene. Dobrze nawilża myślę, że do cery suchej był by za słaby. Ale dla mnie wymagająchy jest jak najbardziej w porządku. Polecam wypróbować.


Plusy:
+ nawilżenie
+ wygładzenie skóry
+ nie zapycha porów
+ lekka kremowa konsystencja
+ przyjemny zapach
+ cena (ok. 6zł.)

Minusy:
- dostępność

Ocena ogólna: 4/5

4 komentarze:

  1. Widziałam go już kilka razy, ale nigdy nie próbowałam. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że skład kiepski, mnie ten krem napewno by zapchał patrząc na skład. :( szkoda bo lubię tą firmę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie obawy, na szczęście nic takiego się nie stało

      Usuń