17 stycznia 2013

Ziaja PRO, Peeling z mikrogranulkami bardzo mocny

Jednym z moich noworocznych postanowień jest częstsze pisanie na blogu. Jak na razie bardzo się staram, żeby poświęcic jak najwięcej czasu, na tą czynność. Dlatego dziś napiszę pare słów o produkcie, bez którego nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji twarzy. Mowa tu o peelingu Ziaja Pro z mikrogranulkami.


O peelingu dowiedziałam się dzięki wizażowi. Po przeczytaniu dużej ilości pozytywnych opini na jego temat. Postanowiłam sama sprawdzić jego działanie. Kupiłam go w sklepie firmowym Ziaji. Kosztował niecałe 20zł. za 270ml.


Bardzo długo szukałam produktu, który porządnie złuszczy naskórek. A przy tym nie będzie podrażniał skóry. Peeling przeznaczony jest do cery mieszanej i tłustej. Ja posiadam mieszaną, tłustą w sterfie T, wrażliwą skórę. Na początku obawiłam się, że kosmetyk będzie zbyt mocny dla mojej skóry. Na szczęście peeling okazał się świetny. Mimo bardzo mocnego działania, moja skóra nie była podrażniona po jego użyciu. Po pewnym czasie występuję lekkie zaczerwienienie, które szybko znika. Twarz po jego użyciu jest miękka i gładka a skóra dobrze oczyszczona. Przy jego regularnym stosowaniu zauważyłam znaczną poprawę stanu mojej cery. Szczególnie w strefie T gdzie od zawsze walczę z zaskórnikami. Peeling sprawił, że są mniej widoczne a rozszerzone pory się zmiejszyły. Produkt sprawił, że nie mam problemu z suchymi skórkami na twarzy. A krem nawilżający, którego używam lepiej się wchłania i działa na moją cerę.


Peeling ma konsystencję galaretki z ogromną ilością, maleńkich ostrych drobinek. Jest bardzo wydajny, dwie pompki wystarczają na dokładne oczyszczenie twarzy. Kosmetyk bardzo ładnie pachnie. Jak na razie jest to mój faworyt jeśli chodzi o złuszczanie twarzy. Na pewno na długo zagości w mojej łazience.

Plusy:
+ wygładza skórę
+ dobrze złuszcza
+ nie podrażnia
+ konsystencja
+ zapach
+ dotępność (sklepy firmowe Ziaja, internet)
+ cena (ok.20zł. za 270ml)
+ ilość drobinek ścierających
+ wygodne opakowanie z pompką
+ wydajność

Minusy:
- brak

Ocena ogólna: 5/5

4 komentarze:

  1. U mnie nie wiele peelingów się sprawdza, plusem jest cena 20 zł za 270 ml to naprawdę nie dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wszystkie produkty z Ziaji zdobywają moje serce. Tego jeszcze nie miałam. Ja niestety też miałam pisać częściej na blogu ale sesja się zbliża i na razie nie mam kiedy :(. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń