16 stycznia 2013

Collection2000 Lasting Perfection Concealer

Połowa miesiąca za nami a ja dopiero teraz znalazłam czas, żeby napisać post na blogu. Dlatego dziś tak na rozkręcenie się kosmetyk, który okazał się moim ulubieńcem w ostatnim czasie. Mowa tu o korektorze pod oczy firmy Collection2000.

Ja pisze producent jest to produkt, który ma nam zapewnić doskonały efekt przez 16h. Kosmetyk ma zakryć wszystkie przebarwienia i niedoskonałości.


Jestem osobą, która nie ma wiekszych problemów ze skórą pod oczami. Czasami z niewyspania robią mi się worki, ale dosyć szybko znikają. Dlatego od korektora oczekuje rozjaśnienia i wyrównania koloru skóry pod oczami. Posiadam go w najjaśniejszym odcieniu, 1 Fair. Jest to idealny kolor dla osób z bardzo jasną karnacją. Ten produkt sprawdza się idealnie, ma kremową, mocno kryjącą konsystencję. Ale nie wchodzi w załamania i zmarszczki pod oczami. Wytrzymuje cały dzień i nie wysusza delikatnej skóry. Nadaje się również do maskowania niespodzianek na twarzy. Niestety jest to produkt trudno dostępny w PL, mój egzemplarz upolowałam na allegro.


Skład, przepisany z opakowania: Aqua, Talc, Cyclopentasiloxane, Isodecane, Hydrogenated Polycyclopentadione, Cyclohexasiloxane, Cetyl PEG/PPG 10/1 Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Hexyl Laurate, Acrylates/Polytrimethyl Siloxymethacrylate Copolymer , Silica, Butylene Glycol, Hydrogenated Castor Oil, Cera Microcristallina, Triethoxycaprylsilane, Phenoxyethanol, Sodum Chloride, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Disodium EDTA,[+/-CI 77891, CI 77491, CI 77499]

Plusy:
+ kolor
+ trwałość
+ kremowa konsystencja
+ nie wysusza skóry pod oczami
+ nie wchodzi w zmarszczki
+ krycie
+ nadaje się do zakrywania niespodzianek na twarzy
+ cena (ja zapłaciłam niecałe 30zł. razem z przesyłką)

Minusy:
- dostępność

Ocena ogólna: -5/5

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że już niedługo też będę mogła go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń