2 listopada 2012

Alterra - Odżywka nawilżająca granat i aloes

Jeżeli chodzi o pielęgnacje moich włosów, jestem minimalistką. Wystarcza mi szampon, odżywka i maska czasami używam jedwabiu. Mam cienkie delikatne włosy, dlatego staram się nakładać na nie jak najmniejszą liczbę kosmetyków żeby ich zbytnio nie obciążyć. Po umyciu zawsze nakładam odżywkę, najlepiej nawilżającą. Jedną z moich ulubionych jest ta z Alterry z granataem i aloesem. 


Bardzo polubiłam kosmetyki Alterry są dobre, tanie, łatwo dostępne i naturalne. 


Odżywka ma treściwą kremową konsystencję, po nałożeniu na włosy nie spływa. Bardzo przyjemnie pachnie, trochę owocowo. Włosy po jej użyciu są miękkie, nawilżone i wygładzone. Nie obciąża włosów i ułatwia rozczesywanie. Co ważne nie ma w składzie silikonów, które nie służą moim włosom. Jest bardzo wydajna, niewielka ilość wystarczy, żeby pokryć włosy do łopatek. Robi wszystko to czego oczekuję od odżywki. Jest to dobry kosmetyk i jak na razie na stałe zagości w mojej łazience.      


Plusy:
+ konsystencja treściwa ale nie obciąża włosów
+ wydajność
+ cena ok.6zł/200ml
+ dostępność
+ zapach
+ wygładzone i nawilżone włosy
+ ułatwia rozczesywanie
+ przyjazny skład, brak silikonów

Minusy:
- brak

Ocena ogólna: 5/5

6 komentarzy:

  1. również moja ulubiona odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam maskę z Alterry Granat i Aloes i w sumie to się średnio sprawdza. Nie nawilża jakoś specjalnie ani jakoś bardzo nie regeneruje ;l
    A odżywki z tej serii jeszcze nie miałam :)

    Zapraszam :)
    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jej nie miałam, ale to tylko kwestia czasu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam tak samo z pielęgnacją szampon i odżywka mój minimalizm, mam ochotę na ta serię

    OdpowiedzUsuń
  5. też stosuje minimalizm :D szampon + odżywka która ma pomóc przy rozczesywaniu :) ale alterry nie miałam nigdy i nie wiem czemu ale mnie nie kusi ;/ chociaż opinie dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę w końcu ją wypróbować

    OdpowiedzUsuń