14 października 2012

Yves Rocher Pure calmille - Żel do mycia tawrzy

Żel do mycia twarzy, obok kremu nawilżającego to podstawowy kosmetyk w mojej pielegnacji twarzy. Nie wyobrażam sobie pójść spać bez wcześniejszego demakijażu i umycia buzi żelem i wodą. Od dłuższego czasu w tej czynności towarzyszy mi rumiankowy żel do mycia twarzy Yves Rocher.


Jest to już moje kolejne opakowanie tego kosmetyku. Co świadczy o tym, że go poprostu uwielbiam. Lubię testować nowości ale w tym przypadku jestm wierna jednemu produktowi.


Żel ma przyjemną żelową dosyć rzadką konsystencję, daje delikatną kremowa pianę. Jest bardzo wydajny, niewielka ilość wystarczy na dokładne umycie całej twarzy. Nie podrażnie nie powoduje uczycia ściągnięcia czy pieczenia twarzy. Bardzo przyjemnie pachnie, świeżo i delikatnie. Twarz po jego użyciu jest czysta, gładka i odświeżona. Jedyną rzeczą do której mogę się przyczepić jest opakowanie. Ładnie prezentuje się na półce w łazience. Ale jest mało praktyczne przez otwór, który jest za duży do tego typu konsystencji. Ja przelewam żel do opakowania z pompką.   


Plusy:
+ delikatny
+ dobrze oczyszcza skórę
+ przyjemny delikatny zapach
+ konsystencja
+ wydajność
+ przystępna cena (często można kupić w promocji)

Minusy
- mało praktyczne opakowanie

Ocena ogólna: -5/5

2 komentarze:

  1. wydaje się być dobry
    dobrze, że nie powoduje uczucia ściągnięcia twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii miałam mleczko do dem oraz tonik, który gorąco polecam. Opakowanie faktycznie trochę uciążliwe, ale daje radę ;D

    OdpowiedzUsuń