15 października 2012

TAG - Ile warta jest twoja twarz?

Ostatnio na blogach, można spotkać Tag, który mnie zainteresował. Z czystej ciekawości sama postanowiłam sprawdzić jak to wszystko u mnie wygląda. Pokaże zestaw, kóry przaktycznie codziennie gości na mojej twarzy. Ceny oczywiście podam w przybliżeniu.


Na twarz nakładma BB crem Missha Perfect Cover #13 (100zł.) Następnie do zmatowienia twarzy Skin Food Peach Sake Silky Finish Powder (35zł.) Trochę koloru na policzki czyli MAC Mineralize Blush Dainty (70zł.)



Jeśli chodzi o oczy to na początek baza pod cienie Lumene (35zł.) Następnie cienie są to najczęściej te z paletki Sleek Oh So Special (35zł.) Następnie czarna kredka Avon Super Shock (10zł.) Tusz do rzęs obecnie Yves Rocher Lush Plumping Mascara (50zł) I na koniec podkreślam brwi żelem Delia (10zł.)



I na koniec usta. Zdecydowanie najczęściej sięgam po pomadki Celia Nude nr 602, 603 (10zł.)

Tak wygląda zestaw do mojego codziennego makijażu. Koszt to około 355 zł. Myślałam, że będzie gorzej ale jest całkiem znośnie ;)

2 komentarze:

  1. Kilka kosmetyków też gości w mojej kosmetyczce :D Bazę Lumene zamierzam kupić, jak tylko wykończę TooFaced :)

    OdpowiedzUsuń