21 października 2012

Soraya 10 minut na... Skuteczną regenerację - Kremowa maseczka

Od paru dni panowała przestój na moim blogu. Moja stara klawiatura zakończyła swój żywot. Ale już mam nową i mogę pisać.
Uwielbiam maseczki do tawarzy, dlatego skusiłam się na nowość firmy Soraya, kremową maseczkę do cery suchej. Zaczą się okres w którym moja skóra potrzebuje solidnej dawki nawilżenia i regeneracji.


Już teraz moja skóra, jest bardzo sucha. Dlatego często sięgam po odżywcze i nawilżające maseczki. Które poprawią komfort mojej cery. Zazwyczaj są to produkty, które pozostaja na mojej skórze przez całą noc. Własnie dlatego kupiłam tą maseczkę, gdyż uwarzałam, że będzie to produkt idealny dla potrzeb mojej skóry. 


Od tego typu maseczek oczekuję, szybkiego nawilżenia i odżywienia mojej skóry. Dosyć mocno się rozczarowałam, bo okazało się, że jest to produkt  przeciętny. Maseczka tak naprawdę nie robi nic szczególnego na twarzy. Może trochę nawilża ale nie jest to efekt jakiego oczekiwałam po tym produkcie. Co więcej na drugi dzień po jej użyciu na brodzie miałam wysyp krostek. Już dawno nic mnie tak nie zapchało jak ten produkt. Maseczka ma kremową konsystencję, przyjemnie pachnie i dobrze się rozprowadza na twarzy. Jedna saszetka wystarcza na dwa użycia. Napewno do niej nie wrócę, na mojej skórze się nie sprawdziła.  

Skład dla zainteresowanych:

Plusy:
+ tania
+ przyjemny zapach i kremowa konsystencja

Minusy:
- słabe działanie
- zapycha pory
- brak  nawilżenia i odżywienia
- spowodowała wysyp krostek

Ocena ogólna: 2/5

4 komentarze:

  1. nie lubie kosmetyków soraya bo miałam np. płyn do demakijażu i strasznie podrażniał moje oczy ... od takich maseczek wole jednak domowe, które sama zrobię...jak widać w tej z Twojego posta..minusów dużo!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie ta maseczka jestem zachwycona ! Moja buzia pokochała ta maseczke !
    Maseczka ma super kremowa konsystencje, dobrze sie rozprowadza, starcza na 2 razy i ładnie pachnie. Po użyciu buzia - a powiem wam ze mam bardzo sucha i wymagająca skore byla świetnie nawilżona, wygładzona i zregenerowana, Naprawdę super odzywia i regeneruje wiec idealna na zbliżające sie zimowe miesiace ! Ja przy niej zostane na dlugo wydaje mi sie ze twoja skora po prostu sie z nia nie polubiła ! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń