6 października 2012

Ostatnie zakupy

Zakupy jescze z końcówki września i początku października. Powoli przygotowywuje się na okres jesienno-zimowy, dlatego bardziej skupiam się na pielęgnacji niż na kolorówce.


Skończyłam kolejna butelkę płynu micelarnego Bioderma, więc pomyślałam, że czas na zmiany. Kupiłam płyn micelarny jednej z moich ulubionych firm Corine de Farme. Po pierwszych użyciach muszę stwierdzić, że godnie zastępuje swojego poprzednika. Woda termalna Iwostin i dezodorant AA wpadły mi do koszyka w Super-Pharm kosztowały po 5zl. wiec żal było nie wziąść. Peeling morelowy z Yves Rocher ma się ku końcowi dlatego potrzebowałam czegoś nowego i zdecydowałam się na peeling Beauty Formulas też z morelą.


Masło do ciał Perfecta kupiłam z myślą o zimię. Wtedy moja skóra potrzrebuje solidnej dawki nawilżenia i odżywienia, a że było akurat w promocji to się na nie zdecydowałam. Jedwab do włosów kupiłam ponieważ jesień jest cieżkim okresem dla moich włosów. Szczególnie wilgotne lub deszczowe dni. Moje włosy starsznie się puszą i wyglądają jakby miesiąc szczotki nie widziały. Dlatego potrzrebuje je wygładzić, i zabezpieczyć przed niesprzyjającymi warunkami. Krem pod oczy Ziaja z bławatkiem kupiłam z czystej ciekawość, i jak na razie bardzo dobrze się sprawdza. Potrzebowałm kremu do twarzy na dzień, w oko mi wpadł Cetaphil. Bardzo cenię sobię tą firmę dlatego zdecydowałam się na zakup. Znalazłam go na Allegro, w atrakcyjnej cenie (28 zł.ł za 118ml) Krem ma SPF15 jest niekomedogenny i dobrze nawilża skóre. Świetnie nadaje się pod makijaż.


Potrzebowałam tuszu do rzęs tym razem padło na sławny Wonder lash maskara Oriflame. Przy okazji wizyty w Krakowie, w moich zbiorach zagościły kolejne kosmetyki MAC. Kupiłam cień Naked Lunch i błyszczyk Fresh Air. 


Na koniec kolejne lakiery Essie do kolekcji. Tym razem w bardziej jesiennych kolorach. A list i Chinchilly oraz top coat Good to go.

Tak wyglądają moje ostatnie zdobycze. Rozglądam się jeszcze za jakimś zapachem na jesień.  Jak na razie kiepsko mi to idzie ale mam nadzieję, że coś znajdę.


6 komentarzy:

  1. trochę tego jest, piękne kolorki z essie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten jedwab w płynie całkiem niedawno zużyłam:) fajny produkt ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy, ciekawi mnie płyn micelarny i zapach masła perfecta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z tych kosmetyków nie znam, chętnie poczytam Twoje opinię!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tego micela, myślę, czy go kupić :)

    OdpowiedzUsuń