30 października 2012

Inglot Nail Whitener

Moje paznokcie ostatnio dają mi mocno popalić. Łamią się, rozdwajają i mają żółty odcień. Dlatego na jakś czas musiałam zrezygnować z malowania ich kolorową emalią. Ale żeby nie straszyły swoim wyglądem postanowiłam kupić, lakier optycznie wybielający firmy Inglot. 


Do tej pory nie wiem skąd żółty odcień, na paznokciach. Zawsze przed malowaniem używam bazy pod lakier. Dodatkowo moje paznokcie są osłabione dlatego zaczełam łykać preparat na ich wzmocnienie.  


Jak pisze producent lakier ma optycznie wybielać a nie likwidować żółty odcień na paznokciach. I tak też się dzieje paznokcie po pomalowaniu wyglądają ładnie, zdrowo i estetycznie.   


Lakier ma fioletowo- niebieski odcień, który daje na paznokciach mleczny kolor. Zazwyczaj nakładam dwie warstwy. Ale jedna też dobrze wygląda. Lakier wytrzymuje do 4 dni co jest dobrym wynikiem. Paznokcie zyskują ładny wygląd. Nie spodziewałam się cudów po tym produkcie ale jak się okazało lakier dobrze spełnia swoje zadanie. 


Plusy:
+ dostępność
+ cena (21 zł/15 ml)
+ wygląd na paznokciach
+ wytrzymałość

Minusy:
- brak 

Ocena ogólna: 5/5

3 komentarze:

  1. Naprawdę fajnie wygląda na paznokciach. Ciekawy produkt, choć nigdy nie miałam problemów dla których został on stworzony.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ciekawy lakier, nie wiedziałam że można wybielić żółte paznokcie :D chociaż ja mam takie naturalne "żółte" więc nie wiem czy to coś da

    OdpowiedzUsuń
  3. Też o nim myślałam, ale zdecydowałam się na wersję z jedwabiem, bo też jest wybielający efekt i do tego odżywczy. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń