16 października 2012

Dwa lata

Jak ten czas szybko leci. Dopiero niedawno obchodziłam pierwsze urodziny bloga a tu już kolejne. Nie chcę się bardzo rozpisywać ale przede wszystkim chcę Wam podziękować. Za to, że ze mną jesteście pomimo tego, że nie zawsze regularnie piszę. To był dla nie trudny rok jeśli chodzi o blogowanie. Ale wytrwałam, mimo twórczego kryzysu zacisnełam zęby i nadal piszę. Życzę sobię aby blog nadal się rozwijał, i żeby czas pozwalał mi na częstsze publikacje.

Bardzo Wam dziekuję moi czytelnicy. To naprawdę dużo dla mnie zanczy, że ktoś czyta, komentuje i uczestniczy w życiu bloga.

Jeżeli chcecie przeczytć o czymś na moim blogu lub zobaczyć jakiś konkretne posty. Napiszcie mi w komentarzach, bardzo mi to pomoże w prowadzeniu bloga.

Jeszcze raz Dziękuję :)

4 komentarze: