12 października 2012

Alterra Nawliżane chusteczki do demakijażu

Macie czasem tak, że od pierwszego użycia wiecie, że jest to produkt, którego szukacie. Tak było w moim przypadku. Do demakijażu twarzy używałam chusteczek dla dzieci. Były delikatne, odpowiednio nawliżone i dobrze zmywały resztki makijażu z twarzy. Jakieś pół roku temu w Rossmannie całkie przypadkiem do koszyka wpadły mi chusteczki z Alterry i od tej pory goszą u mnie na stałe.


W opakuwaniu znajduje się 25 chusteczek. Są odpowiednio mokre, świetnie zmywają makijaż nie podrażniając przy tym twarzy. Mają odpowiednią strukturę, która dokładnie oczyszcza twarz.



Przyjemnie, naturalnie pachną. Nie zostawiają klejącej warstwy na twarzy. Dobrze radzą sobie z resztkami makijażu oczy. Nie powodują zaczerwienienia i pieczenia. Chusteczka jest miękka i delikatna ale wytrzymała, jedna sztuka wystarcza na dokładne oczyszczenie twarzy. Do końca opakowania chusteczki pozostają mokre.   

Dla zainteresowanych skład:


Plusy:
+ tanie, 1 opakowanie ( 25 sztuk) za ok.2,50zł. w promocji
+ miękkie i delikatne chusteczki
+ odpowiednio nawliżone 
+ przyjazny skład
+ łatwo dostepne

Minusy:
- brak

Ocena ogólna: 5/5

6 komentarzy:

  1. tez bardzo lubie te chusteczki ale dawno ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię je, choć część osób narzeka,że są zbyt nasączone
    moim zdaniem to ich plus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ich zdecydowany plus. Zawsze denerwowało mnie, że nie moge zużyć chusteczek do końca bo wysychały. A te są mokre do ostatniej sztuki :)

      Usuń
  3. Lubię takie chusteczki zabierać na wyjazdy, ale Alterrowych jeszcze nie miałam. Czytałam, ze potrafią uczulić stąd moje obawy przed zakupem :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam takie opinie. Mi jak na razie żadnej krzywdy nie zrobiły. A mam bardzo wrażliwą cerę.

      Usuń