16 lipca 2012

The Balm Mary-Lou Manizer Wielofunkcyjny Rozświetlacz


Strasznie dawno nie pisałam. Na moje usprawiedliwienie mogę napisać tylko jedno słowo: praca. Od rana do nocy a czasami nawet dłużej, dlatego tak strasznie zaniedbałam bloga. Postanowiłam więc go trochę odkurzyć i w miarę możliwości częściej pisać.



Dziś recenzja kosmetyku, przed którym broniłam się rekami i nogami ale w końcu uległam i nie żałuję. Mowa tu o słynnym rozświetlaczu The Balm Mary-Lou Manizer.


Jest to mój pierwszy kosmetyk tego typu. Wcześniej uważałam, że rozświetlacz jest zbędnym kosmetykiem w mojej kosmetyczce. Ale kiedy w sieci trafiłam na zdjęcia przed i po użyciu tego kosmetyku, wiedziałam, że jest to coś czego potrzebuję. Wybrałam rozświetlacz The Balm ze względu na jego wielofunkcyjność jak i piękny kolor. Złoto-beżowy bez żadnych drobinek tylko efekt tafli na skórze. Jest jeszcze jeden powód dla którego wybrałam ta markę, są to jej opakowania. Urocze w stylu retro z wizerunkiem pin-up girl. Uwielbiam taki styl, uważam że fajne opakowanie kosmetyku cieszy oko i ładnie wygląda na naszej toaletce lub w kosmetyczce. 


Rozświetlasz daje efekt tafli na skórze, nie posiada w sobie żadnych drobinek brokatu. Pięknie podkreśla kości policzkowe i łuk brwiowy. Można nałożyć go na powiekę jako cień, w tej roli też sprawdza się świetnie. Ładnie podkreśla kolor naszej tęczówki i nadaje świeżości spojrzeniu. Efekt rozświetlenia na twarzy można stopniować od bardzo naturalnego do bardzo mocnego. Warto jednak nie przesadzać z nakładaniem dużych ilości rozświetlacza w myśl zasadzie: mniej znaczy więcej.  Przecież nie chcemy uzyskać tandetnego połysku na całej twarzy tylko subtelny efekt rozświetlonej, zdrowej skóry. Kosmetyk wytrzymuje na twarzy cały dzień nawet gdy za oknem temperatura sięga powyżej 30 stopni.


Plusy:
+ wielofunkcyjność
+ efekt tafli na skórze
+ uniwersalny kolor

Minusy
- cena ok. 60 zł
- dostępność (wybrane perfumerie Marionnaud, sklepy internetowe)

Ogólna ocena 4,5/5

8 komentarzy:

  1. piękny kolor, jeden z moich ulubionych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda pięknie, ale niestety ciut za drogi

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Szkoda, że nie wstawiłaś zdjęcia jak prezentuje się na twarzy. Akurat kończę swoje rozświetlacze i rozgląam się za czymś, co będzie rozsądną inwestycją.

    OdpowiedzUsuń
  4. drogii... ale mega fajny złocisty odcień:)

    OdpowiedzUsuń