20 czerwca 2012

Celia Kolagen+Nagietek - Tonik do twarzy

Ale ten czas szybko leci. Dopiero był koniec maja, a dziś już połowa czerwca. Zaniedbałam trochę bloga, ale miałam ciężki okres w  pracy i nie miałam na nic czasu. Postaram się szybko nadrobić zaległości i przede wszystkim częściej pisać.

Wracając do tematu posta. Kiedyś tonik uważałam za zbędną rzecz w pielęgnacji mojej twarzy. Dziś nie wyobrażam sobie porannej i wieczornej toalety bez tego kosmetyku. Długo szukałam swojego ulubieńca, aż wreszcie trafiłam na tonik do twarzy Celia z kolagenem i nagietkiem. Jak się okazało był to strzał w dziesiątkę.


Skończył mi się tonik, dlatego potrzebowałam czegoś nowego. W sklepie w oko wpadł mi tonik z Celii, więc skuszona niską ceną (ok.6zł.) postanowiłam go wypróbować.


Jak na razie jestem nim zachwycona. Tonik spełnia moje oczekiwania co do tego typu kosmetyków. Skóra po jego użyciu jest oczyszczona i wygładzona. Nie powoduje podrażnień i nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze. Nałożony na niego krem dobrze się rozprowadza i wchłania. Tonik przyjemnie pachnie, nie umiem sprecyzować jednoznacznie jego zapachu, jest on po prostu przyjemny i nie nachalny. Jak pisze producent tonik ma wygładzać zmarszczki i odbudowywać strukturę skóry, ja na takie rzeczy patrzę z przymrużeniem oka. Teraz kiedy temperatura za oknem sięga 30 stopni w cieniu, tonik przelałam do butelki z atomizerem, i wykorzystuję go w formie odświeżającej mgiełki do twarz w ciągu dnia. Jak na razie tonik z  Celi jest moim ulubieńcem w tej kategorii i na pewno będę do niego często wracać.


Plusy:
+ tani (ok. 6zł. za 200ml)
+ wydajny
+ przyjemny zapach
+ nie powoduje podrażnień
+ oczyszcza i odświeża skórę
+ nie pozostawia lepkiej warstwy na twarzy


Minusy:
-  brak

Ocena ogólna 5/5

4 komentarze:

  1. Uwielbiam ten tonik, zawsze mam minimum jedną butelkę w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nie potrafię znaleźć dobrego zastosowania dla toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie przeczytałam o tym toniku wcześniej bo właśnie dziś kupowałam z Celi szminkę i pewnie gdybym wiedziała to bym się za nim rozejrzała w drogerii.

    OdpowiedzUsuń