5 maja 2012

Zakupy

Zakupy jeszcze z kwietnia, ale po prostu nie miałam czasu żeby je wsześniej pokazać. W maju szykują mi się większe zakupy bo jak na złość wszystko mi się kończy w jednym czasie.

Naszła mnie ochota na wypróbowanie BB kremów. Na razie zdecydowałam się na próbki i na tę chwilę podkłady poszły w odstawke i ostro je testuje. Przy okazji zamówiłam też dwie maseczki jeszcze ich nie używałam, czekają na swoją kolej.



Kolejne kosmetyki to zamówienie ze strony internetowej Yves Rocher. Najbardziej zależało mi na żelu do mycia twarzy. Dlatego zdecydowałam się wrócić do żelu rumiankowego tej firmy, który bardzo mi służył. Do zamówienia dożuciłam peeling morelowy i zestaw żel pod prysznic i maseczkę z granatem.


Skorzystłam z promocji na pędzle EcoTools w Super-Pharm. Kupiłam dwa do różu i pudru. Będąc na mieście wstapiłam do Natury, bardzo rzadko tam jestem. Z drogerii wyszłam ze sławny pędzelkiem Essence do rozcierania.


Tak wyglądają moje zdobycze z ostatniego czasu. Na pewno jeszcze jakiś haul w tym miesiącu się pojawi. Muszę też nadrobić zaległości i napisać parę zaległych recenzji.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam pędzle z ecotools:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to już wiem co muszę kupić w najbliższym czasie ;)

      Usuń
  2. mam ten peeling i żel do mycia z YR. peeling bardzo lubię, żel niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też niedawno zakupiłam próbki BB kremów m.in. Lioele Dollish, który bardzo przypadł mi do gustu i Misshę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ochotę spróbować tego żelu z yves rocher, bo uwielbiam zapach granatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel świetnie pachnie, naprawde warto go kupić bo zapach utrzymuje się na skórze bardzo długo.

      Usuń
  5. ja wczoraj przepadłam w YR! widzę, że udało Ci się dorwać pędzeli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w czwartek w SP i były wszystkie, teraz żałuje że nie wziełam tego do bronzera.

      Usuń