21 maja 2012

Noni Care - Głęboko oczyszczająca maseczka

Jestem ogromna fanką maseczek do twarzy. Będąc w sklepie z kosmetykami, prawie zawsze wychodzę z nową maseczką. Ostatnio w Rossmannie zauważyłam nowa firmę kosmetyczną Noni Care. Oczywiście musiałam się jej bliżej przyjżeć, dlatego w koszyku wyladowała maseczka oczyszczająca.

Bardzo lubię maseczki do twarzy na bazie glinek. Dodatkowo maseczka ma w sobie dużo owocowych ekstraktów.


Cieszy mnie fakt, że mamy coraz większy dostęp do kosmetyków naturalnych. Coraz częściej wybieram kosmetyki oparte na naturalnych składnikach, niż te naładowane niepotrzebną chemią. 


Maseczka pięknie pachnie (jak dla mnie pomarańczami). Nie czuć absolutnie charakterystycznego zapachu glinki. Ma kremowa konsystencję, która łatwo sie rozprowadza a później zmywa. Co do działania to jestem bardzo z niej zadowolona. Twarz po jej użyciu jest oczyszczona, wygładzona, wygląda na wypoczętą i zdrową. Maseczka nie powoduje podraźnień i zaczerwienień na skórze. Przez 20 minut możemy cieszyć się pieknym zapachem i uczuciem pielęgnacji naszej twarzy. Jedno opakowanie wystarcza na dwa użycia. Jak na razie jest to mój faworyt jeśli chodzi o tą dziedzine pielęgnacji. Na pewno bedę do niej często wracać.  


Plusy:
+ Tania
+ Naturalny skład
+ Łatwo dostępna
+ Wygładza, oczyszcza twarz
+ Pięknie pachnie

Minusy:
- Brak

Ogólna ocena:
5/5

9 komentarzy:

  1. Musze na nią spojrzeć przy okazji, bo również wolę kosmetyki naturalne

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba musze je obczaić - ile konkretnie kosztują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba 2,50 zł. Nie pamiętam dokładnie ;)

      Usuń
  3. Miałam i bardzo polubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja jej nie widziałam jeszcze ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno nie we wszystkich Rossmannach marka jest dostępna, trzeba dobrze poszukać :)

      Usuń
  5. Widziałam już te kosmetyki w Rossmannie. Będę musiała spróbować tej maseczki, skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie niestety ta maseczka uczuliła ale mam też krem do twarzy z tej firmy i nic złego się nie dzieje więc tylko maseczka mi nie podeszła

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta wydaje się wersja wydaje się delikatniejsza! Właśnie testowałam wersję regenerującą i powiem Ci, że zawartość kwasów owocowych dawała się odczuć :) Ale za to zapach wspaniały! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń