19 kwietnia 2012

Perfecta - Maseczka wygładzająca

Jak co roku w okresie przed wiosennym robię porządki nie tylko w szafie ale także na twarzy. W ruch idą peelingi, maski i wszystkie inne produkty, które pomogą mi w oczyszczeniu skóry po zimie. Mam cerę suchą ale podczas cieplejszych miesięcy staje się mieszana. Dlatego staram się odpowiednio przygotować ją na tę  zmianę. Martwy naskórek i zanieczyszczenia na skórze, mogą spowodować trądzik. Jako, że przez wiele lat zmagałam się z nim i moja skóra czasami ma kaprysy, postanowiłam temu zapobiec. W zimie wystrzegam się peelingów i masek oczyszczających lub złuszczających, za to latem mogę z nimi szaleć do woli.

Wczesna wiosna to dobry moment aby sięgnąć po produkty z kwasami. Dlatego gdy w sklepie zauważyłam maseczkę Perfecty, od razu znalazła się w moim koszyku. Produkt jest przeznaczony dla osób po 30. roku życia. Mimo, że w dowodzie nie mam tylu lat ile zaleca producent, stwierdziłam, że nie zaszkodzi spróbować.


Przede wszystkim od maseczki oczekiwałam wygładzenia skóry, poprawy jej kolorytu i nawilżenia. Wszystkie obietnice producenta sprawdził się u mnie.


Maseczka bardzo przyjemnie pachnie, ma kremową konsystencje. Po nałożeniu na twarz szybko się wchłania pozostawiając cienką warstwę, która przypomina mi bazę silkionową pod makijaż. Po paru chwilach od nałożenia czułam lekkie pieczenie na twarzy, które po chwili ustapiło. Rano po pierwszej aplikacji moja skóra była wygładzona, napięta, rozszeżone pory były zwężone. Twarz wyglądała zdrowo i świeżo. Podkład wyglądał i trzymał się bez zarzutu cały dzień. Po tygodniu stosowania (3 apilkacje) skóra była wygladzona, przebarwienia się rozjaśniły, pory zmniejszyły, drobne niedoskonałości na czole i na żuchwie znikneły. Uważam, że maseczka jest świetna i na pewno jeszcze nie raz ją zastosuje.   


Plusy:
+ tania
+ wydajna (jedna saszetka 10ml wystarczy na 3 aplikacje)
+ po użyciu skóra jest gładka, nawilżona, zmniejszył się pory i przebarwienia
+ skóra ma równy koloryt

Minusy:
- trzeba z nią uważać przy wrażliwej cerze

Ogólna ocena:
5/5

5 komentarzy:

  1. Też się na nią ostatnio skusiłam, mimo że do 30-tki brakuje mi sporo ;p
    Rzeczywiście, działanie bardzo na plus, stan cery zostaje poprawiony... a o to właśnie chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dawno nie zwracam uwagi na wiek jaki podaje producent na opakowaniu jedna wielka ściema i tyle.
      Fakt maseczka naprawde fajnie działa.

      Usuń
    2. Wiem, wiem - praktycznie to, że jakiś kosmetyk jest dedykowany określonej grupie wiekowej, nie ma większego znaczenia ;) na zajęciach z kosmetyki prowadząca rozwiała wszystkie moje wątpliwości :)

      Usuń
  2. już bym w ślepo kupiła, bo widzę aloes. tymczasem ostatnio bardzo zawiodłam się na micelu tej firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat maseczki z tej firmy są bardzo dobre. Próbowałam już różne rodzaje i każda dobrze się spisywała.

      Usuń