12 kwietnia 2012

Corine de Farme - Tonik Odświeżający

Przyszła wiosna,więc i ja wracam do pisania bloga. W czasie mojej przerwy, dużo myślałam o moim blogu miałam nawet ochotę go skasować i zacząć wszystko od nowa. Ale na szczęście był to chwilowy kryzys i pełna zapału i pomysłów wracam do blogowania.

Jak widzicie wygląd bloga jak i forma oraz treść postów uległa zmianie. Mam nadzieję, że na plus. Jeżeli macie jakieś sugestie odnośnie bloga piszcie w komentarzach.

Przechodząc już do właściwego tematu posta. Jak wiecie jestem wielką fanką kremów Corine de Farme. Pisałam o nich TUTAJ i TUTAJ. Dlatego zdecydowałam się na tonik odświeżający tej firmy.


Działanie: Oczyszcza i odświeża skórę, usuwa resztki makijażu. Pozostawia cerę delikatną i elastyczną. Przywraca naturalny poziom nawilżenia. Nie podrażnia.


Przede wszystkim skusiłam się na niego ze względu na to, że jest w 99% z naturalnych składników. Moja pielęgnacja twarzy uległa diametralnej zmianie, dlatego stawiam na naturalne produkty, do jej pielęgnacji. Tonik świetnie działa na moją skórę. Po jego użyciu skóra jest oczyszczona, nawilżona. Nie klei się, a nałożony krem szybciej się wchłania. Nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry. Jest tani (niecałe 10 zł.), wydajny dwie pompki wystarczą na oczyszczenie całej twarzy. Ślicznie pachnie różami ale nie jest to jakiś nachalny zapach, tylko świeży i naturalny. Ja kupuję go w osiedlowej drogerii, wiem, że niektórzy mają problem z dostępem do kosmetyków tej firmy. Na pewno nie raz zagości w moje łazience. Chcę też wypróbować tonik oczyszczający Corine de Farme. Uważam, że jest to jeden z najlepszych toników jakich do tej pory używałam. Dla ciekawskich skład:        


Plusy:
+ wydajny
+ tani
+ skuteczny
+ nie podrażnia
+ 99% naturalnych składników
+ wygodne opakowanie

Minusy:
- słaba dostępność

Ogólna ocena:
4,5/5

5 komentarzy:

  1. Jest dostępny w Warszawie w drogerii Jaśmin :d

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ich krem nawilżający i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że mało dostępny:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie+dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, lubię produkty o różanym zapachu. Szkoda, że dostępność kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ochotę na niego, ale nie mogę go nigdzie dostać:(

    OdpowiedzUsuń