14 lutego 2012

Joanna Naturia - Sól do kąpieli

Za oknem zima nie odpuszcza, a mnie naszła ochota na truskawki. Z otchłani zamrażalnika, wydobyłam słodki czerwony owoc, który przypomina mi ciepłe czerwcowe dni. Zapach truskawki wykorzystywany jest też w wielu kosmetykach, i datego dzisiaj o jednym z nich czyli soli do kąpieli firmy Joanna o zapachu truskawki. 


W okresie zimowym uwielbiam testować różne produkty do kapieli, dlatego w sklepie zainteresowała mnie sól do kąpieli Joanny.


Miałam nosa, bo okazało się, że sól pachnie świetnie. Produkt nadaje wodzie lekko różowy kolor, a przede wszystkim piękny zapach truskawek, czuć go nawet na skórze po wyjściu z kąpieli. Nie zauważyłam właściwości pielęgnacyjnych produktu, ale też krzywdy mi nie zrobił w postaci przesuszonej skóry. Uważam tą sól za miły akcent zapachowy do kąpieli ale w połączeniu z płynem nawliżającym lub oliwką. Za niewielkie pieniądze (niecałe 2 zł.) dostajemy fajny produkt, który umila nam kąpiel.   


 Chcę jeszcze wypróbować inne warianty zapachowe soli tej seri, kusi mnie gruszka i mandarynka.


3 komentarze:

  1. truuuuskaweczki mniam mniam uwielbiam takie zapachy podczas kąpieli :d

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kosmetyki o zapachu truskawek;) super

    OdpowiedzUsuń