20 lutego 2012

Garnier Naturalna Pielęgnacja - Odżywka Mango i Kwiat Tiare

Odżywki do włosów Garnier, są moimi ulubionymi tego typu produktami do pielęgnacji włosów. Pisałam wam już o jednej z odżywek TUTAJ, dlatego dziś nadeszła pora na recenzje kolejnej odżywki z serii naturalna pielęgnacja.


Niedawno wróciłam do olejowania włosów, więc potrzebowałam odżywki, która ulatwi mi rozczesywanie ich rozczesywanie. Zdecydowałam się na nią przedewszystkim ze względu na zapach. Jest poprostu przepiękny.


Jak już kiedyś pisałam, dla mnie odżywka do włosów ma za zadanie, ułatwiać ich rozczesywanie, wygładzać i nawilżać je. Muszę stwierdzić, że odżywka Garnier spełnia moje wymagania w tej kwestii. Włosy są miękkie, gładkie, lśniące i nawilżone, nie obciążone. Zapach odżywki utrzymuje się na nich przez długi czas. Włosy nie elektryzuja się co w okresie zimowym doprowadzało mnie do białej gorączki. Widać, że są odpowiednia zadbane, lepiej się układają i wyglądają. Napewno nie raz odżywka zagości w mojej łazience, bo uważam, że za niewielkie pieniądze dostajemy świetny produkt do pielęgnacji włosów.   

4 komentarze:

  1. Prezentuje się bardzo ciekawie. :)
    Do tego, kocham pięknie pachnące kosmetyki, szczególnie te owocowo. Jednak co ważniejsze, wg Ciebie spełnia ważne zadania, więc jak tylko dokończę butelkę rozejrzę się za tą.
    + Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama kupiła sobie odżywkę z tej samej serii tylko chyba z granatem i drożdżami czy coś w tym stylu... ciekawe jak się sprawdzi ;)
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś szampon i odżywkę mango i kwiat tiare i pamiętam, że dobrze się spisywały:)))

    OdpowiedzUsuń