2 stycznia 2012

Rimmel Lasting Finish by Kate 05

Ostatnio stałam się pomadkomaniaczką i nie potrafię przejść obojętnie obok półek ze szminkami. Kiedy w sieci pojawiłay się informaje o tym, że Kate Moss ma wypuścić limitowaną edycje szminek dla Rimmela, nie mogłam się doczekać. Ale jak się okazało, trafiły do nas zupełnie inne kolory niż te które były w Anglii. Dlatego musiałam zadowolić się tym co jest i wybrałam szminkę w kolorze mocnego różu o numerze 05. 

 
Jest to moja pierwsza i na pewno nie ostatnia szminka od Rimmel, jestem w niej po prostu zakochana, ma przepiękny intensywny kolor, świetnie się rozprowadza, jest bardzo kremowa i trwała. Nie podkreśla suchych skórek i nie wchodzi w załamania. Opakowanie jest klasyczne i eleganckie czyli takie jak lubię. Można stopniować efekt koloru, jeśli nałożymy ją palcem uzyskamy bardzo naturalny, dzienny efekt, natomiast po nałożeniu bezpośrednio na usta uzyskamy intensywny odcień różu.


Zastanawiam się jeszcze nad innymi szminkami z tej kolekcji, bo coś czuję, że na jednej się nie skończy.
 

3 komentarze:

  1. ja chciała,m czerwień z tej serii :)
    ładne ustka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zobaczyłam tą kolekcję na standzie i nie zachwyciła mnie, bo pomadek mam wiele i trudno jest mi znaleźć coś nowego, ciekawego. Niemniej jednak, Rimmel należy do moich ulubionych producentów pomadek i wielbię je nad życie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoj odcień jest rewelacyjny :)
    Ogólnie cała szminka robi dobre wrażnenie, nawet opakowanie :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń