18 stycznia 2012

Pharmaceris Lipo-Intensive Krem ochronny do twarzy

Za oknami nareszcie zrobił się biało, dlatego nadeszła pora na recenzje kremu na zimę z Pharmaceris.


Krem kupiła końcem października z myślą o nadchodzacej zimie, jak się okazało krem musiał trochę poczekać na zimową aure za oknem. 

Opis producenta:

Jest to kosmetyk do pielęgnacji skóry wrażliwej i przesuszonej narażonej na działanie niekorzystnych warunków zewnętrznych, krem ma chronić naszą twarz przed wiatrem, mrozem, słońcem. Krem posiada SPF 20, ma gestą  konsystencję, która dosyć szybko się wchlania pozostawiajac na skórze delikatny film ochronny. Kupiłam go ze względu na moją wrażliwą i suchą skórę, która zima przeżywa katorgi spowodowane mroźnym powietrzem oraz klimatyzacją w pomieszczeniach w których pracuję. U mnie krem sprawdza się bardzo dobrze, skóra jest dobrze zabezpieczona przed niekorzystnymi warunkami, nie reaguje zaczerwienieniem i suchością podczas prześcia z zimnego do ciepłego pomieszczenia. Krem świetnie nadaje się pod podkład, nie waży się na nim, dobrze się rozprowadza. Zauważyłam znaczna poprawę stanu mojej skóry jesli chodzi o suchośc i pieczenie, ktore były moją zmorą w zimowych miesiącach. Jest bardzo wydajny, nie ma zapachu i co najważniejsze nie zapycha porów, co mi się wcześniej zdarzało przy tego typu kosmetykach.     

Skład:


4 komentarze:

  1. W pełni się zgadzam z Twoją opinią na temat tego kremu. Kupiłam go sobie po tym jak pani dermatolog powiedziała, że oprócz zwykłego kremu na dzień, powinnam szczególnie dbać o buzię zimą i używać kremu ochronnego. Jestem z niego bardzo zadowolona i świetnie się sprawdza pod makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Pharmaceris, duży plus za SPF, zimą też należy chronić buźkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie zastanawiam się nad zakupem tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zastanawiać, krem jest naprawdę świetny! ;)

      Usuń