20 stycznia 2012

L'biotica BIOVAX - Intensywnie regenerująca maseczka

W nowym roku postawiłam sobie za cel, doprowadzić moje włosy do stanu, gdzie mogę pokazać się ludziom  i nie straszyć ich swoją fryzurą. Dlatego dziś o jednym z kosmetyków, za sprawą, którego moje włosy są w coraz lepszej kondycji i czasami chodzę w rozpuszczonych włosach, a nie jak do tej pory w kucyku.


O maseczkach do włosów Biovax naczytałam się samych dobrych rzeczy, więc postanowiłam sama wypróbować to cudo. Wybrałam wersję do włosów słabych ze skłonnościa do wypadania. Obecnie kończę moje pierwsze opakowanie po dwóch miesiącach używania, i już wiem, że kupię kolejne opakowanie tej maseczki.   

 Opis producenta:


Jeżeli chodzi o moje włosy, to przechodzę obecnie małą rewolucje na głowie. Przede wszystkim wracam do mojego naturalnego koloru, przez ponad rok zapuszczałam włosy, cel to długość za łopatki (jak narazie to się udałao, ale czeka mnie wizyta u fryzjera i będę musiała je trochę skrócić). Odstawiłam prostownicę i szuszarkę z czego jestem dumna (już ponad rok nie prostowałam włosów). Moje włosy są cienkie, łamliwe, wypadaja jak szalone, pozbawione objętości i gęstości. Dlatego kupiłam i zaczęłam używać maseczki do włosów słabych i wypadających. Przez dwa miesiące, dwa razy w tygodniu nakładałam ją na godzinę na włosy, zakładałam czepek (ten dołączony do maseczki rozwalił się po pierwszym użyciu) i na to ciepły ręcznik. Po tym okresie muszę stwierdzić, że moje włosy wyglądają sto razy lepiej, są miękkie, gładkie, błyszczące, wyglądają zdrowo a co najważniejsze wzmocniły się i przestały wypadać. Maseczka dobrze nawilża i regeneruje włosy, zawiera naturalne składniki. Wygładziła włosy, i dzięki niej zapomniałam co to suche, rozdwojone końcówki. 


Maseczka ma kolor jasno zielony, konsystencję kremową, ma delikatny świeży zapach, który utrzymuje się przez parę godzin na włosach. Napewno jeszcze nie raz Biovax zagości w mojej łazience, bo maseczka działa cuda na moich włosach. 

Skład:

9 komentarzy:

  1. Miałam maseczkę z biovaxu i włosy byly po niej mięciutki i lśniące, troche przeszkadzał mi zapach 'farby do włosów' ;) Słyszałam, że inne kosmetyki do włosów z biovaxu są nic nie warte, jedynie te maseczki do ich perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To źle słyszałaś bo mają jeszcze rewelacyjny krem do rzęs, a także suplement na włosy i paznokcie, który ma obecnie najbardziej bogaty skład ze wszystkim dostępnych w aptece, niczego sobie jest serum a+e na końcowki.

      Usuń
  2. boję się troszkę, że obciąży mi włosy, ale mimo wszystko zaryzykuję i kupię, mam kupon z SP 10,99 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi włosów nie obciążyła, a trochę się tego bałam przy jej używaniu. Także polecam spróbować, bo cena okazyjna ;)

      Usuń
  3. Moja ulubiona maska do włosów. Regularnie do niej wrcam.Poprawiła stan moich włosów chociaż na wypadanie włosów nie podziałała

    OdpowiedzUsuń
  4. Sypa to źle słyszałaś. Mają genialny krem do rzęs, suplement na włosy i paznokcie z najlepszym na rynku składem 28 aktywnych składników (porównaj z Capivit i Bellisa to się zdziwisz), oraz nową serię na wpadające włosy BiovaxMed. Maseczki ich są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska do włosów słabych nigdy nie obciążyła mi włosów. Nawet powiedziałabym, że jest lekka, ale za to treściwa. Uważam, że osoby z bardzo cienkimi włosami nie powinny się obawiać tylko ją po prostu wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maski Biovax są moimi ulubionymi. Złego słowa o nich nie mogę powiedzieć.
    Na wypadające włosy polecam Biovax med. U mnie podziałał po miesiącu i włosy przestały nadmiernie wypadać.

    OdpowiedzUsuń