23 stycznia 2012

DERMEDIC HYDRAIN2 - Krem nawilżający o przedłużonym działaniu

Dobry krem nawilżający, to podstawa prawidłowej pielęgnacji cery. Nieważne czy mamy cerę suchą czy tłustą, dobrze dobrany krem nawilżający potrafi zdziałać cuda na naszej twarzy. 


Moim ulubionym kremem nawilżającym jest ten z Corine de Farme (pisałam o nim TUTAJ), ale na zimowe miesiące potrzebowałam kremu o bogatej konsystencji i skutecznym działaniu. Będąc w Super-Pharm w oko wpadł mi krem nawilżający Dermedic o przedłużonym działaniu, stwierdziłam, że to coś dla mnie tym bardziej, że cena była zachęcająca (niecałe 10 zł. w promocji) i tak o to krem znalazł się w mojej łazience.  

Opis producenta:

Zimą moja cera potrzebuje dużej dawki nawilżenia, suche powietrze w mieszkaniu, klimatyzacja w pracy, niekorzystne warunki atmosferyczne, to wszystko sprawia, że staje się szorstka, podrażniona i odwodniona. Naszczęście z pomocą przybył mi krem Dermedic, odkąd go używam, nie muszę się martwić o stan mojej skóry, jest ona dobrze nawilżona. Wszystkie suche skórki na twarzy szczególnie z okolic nosa poznikały, skóra jest miękka i gładka w dotyku. Kremu używam na noc, świetnie koi i uspokaja moją skórę po całym dniu, rano moja cera jest gładka i promienna. Krem ma treściwą konsystencję, delikatny ale nie drażniący "apteczny" zapach, szybko się wchłania pozostawiając delikatny film na twarzy, jest wydajny. Kończę moje pierwsze opakowanie tego kremu, i już wiem, że kupię kolejne, bo krem bardzo służy mojej cerze.      

Skład:

3 komentarze:

  1. Zgadzam się z Twoją opinią na temat tego kremu, jest wydajny, nawilża etc.
    Jednak w moim przypadku skończyło się tragedią. Zapchał mnie piekielnie i przez niego wysypało mnie jak nigdy. Bardzo zazdroszczę, że Tobie on służy, bo wydawał się naprawdę przyzwoitym kremem. Poza tym również kupiłam go w SP, ale za 8,99 zł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za taką cenę można spróbować :)

      Usuń