29 grudnia 2011

Ostatnie zakupy

Oczywiście ostatnie zakupy w tym roku. Jak co roku po świętach zaczyna się szaleństwo wyprzedaży, ja zazwyczaj przechodziłam obok tego szału obojętnie, ale odkąd pracuje na przeciwko dużej galerii handlowej nie mogłam przejść obojętnie obok nadażającej się okazji.

Jeżeli chodzi o ubrania lub dodatki to kupiłam torebkę w Stradivariusie, jestem z siebie duman bo jest to moja pierwsza "kolorowa" torebka, w swojej kolekcji mam same czarne. Kosztowała 49,99 zł. i jestem z niej bardzo zadowolona jest solidnie wykonana i bardzo pojemna. 


Jeżeli chodzi o kosmetyki to skorzystałam z promocji w Super-Pharm. -30% na kosmetyki do makijażu dla posiadaczy karty LifeStyle. Kupiłam podkład Bourjois Flower Perfection w kolorze 51 Vanille Clair kosztował mnie po rabacie 44,79 zł, szminkę Rimmel z kolekcji Kate Moss w kolorze 05 i jest to mocny róż, kosztowała 11,89 zł. oraz pędzel z Ecotools do cieni za 13,29 zł.


Tak prezentują się moje ostatnie zakupy w tym roku. Myślę, że już nic nie kupię chociaż przydałby się nowy tusz do rzęs. 

9 komentarzy:

  1. fajne zakupy:) trzeba korzystać z promocji:)a też rozglądam się za nowym tuszem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie ten podkład z bourjois :) fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym mieć w swojej kolekcji pędzle z Eco :) Muszę skorzystać z tej promocji. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka bardzo fajna i aż wierzyć mi się nie chcę, że tak tania.

    OdpowiedzUsuń
  5. też ostatnio zastanawiałam się nad ta torebką, ale czarną :) śliczna jest:)

    zakupy super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zakupy, wszystkie w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten pędzelek EcoTool i jeszcze inne dwa <3

    OdpowiedzUsuń
  8. super torebka :) lubię takie pojemne, w których zmieści się dosłownie wszystko

    OdpowiedzUsuń