14 grudnia 2011

Oriflame Silk Beauty - Krem do rąk

Krem do rąk jest kosmetykiem, który zawsze mam w torebce szczegółnie w okresie jesienno- zimowym. Nie wyobrażam sobie po umyciu rąk nie posmarować dłoni kremem. Tym bardziej, że skóra na moich rękach jest bardzo delikatna i podatna na wysuszenie i zniszczenie.


Opis producenta:
Podaruj dłoniom uczucie cudownej gładkości. Nowy krem z proteinami jedwabiu i przeciwutleniającym ekstraktem z orchidei doskonale zmiękcza i odżywia skórę, pozostawiając ją miękką i zmysłowo pachnącą.

Krem do rąk Oriflame z serii Silk Beauty dostałam od koleżanki, przez cały dzień mam na dłoniach lateksowe rękawiczki, dlatego potrzebowałam kremu, który natychmiast się wchłania i porządnie nawilży moje dłonie. Krem w stu procentach spełnia swoje zadanie, świetnie nawilża i wygładza moją skórę, szybko się wchłania, pięknie pachnie i jest bardzo wydajny. Ma lekką kremową konsystencję, która po wchłonięciu pozostawia na skórze delikatna ochronna warstewkę, która nie jest lepka czy tłusta. Skóra na dłoniach jest miękka i dobrze odżywiona. Na dzień dzisiejszy jest to mój ulubiony krem do rąk, i jak na razie nie zamierzam zmieniać go na żaden inny.


Skład:
AQUA, GLYCERIN, ETHYLHEXYL PLMITATE, STEARYL ALCOHOL, CETHYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE SE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, DIMETHICONE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, CETEARYL ALCOHOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYPARABEN, CARBOMER PARFUM, CETERETH-20, PROPYLPARABEN, STEARIC ACID, CYMBIDIUM GRANDIFLORUM FLOWER EXTRACT, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM CETEARYL SULFATE, SILK AMINO ACIDS, SODIUM CHLORIDE, TOCOPHERYLACETATE, CI 17200

2 komentarze:

  1. nigdy go nie uzywałam;)
    też lubię kremy do rąk a szczególnie ich zapachy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo interesująco. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim Noworocznym Rozdaniu: http://krainaluster.blogspot.com/2011/12/rodanie-noworoczne-zapraszam-do-zabawy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń