5 grudnia 2011

Mincer Zielona Apteka - Peeling delikatny z ekstraktem z moreli

Peeling jest produktem, bez którego nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji twarzy. Jestem posiadaczką cery suchej, wrażliwej. Moją zmorą są suche skórki w okolicy nosa i na policzkach zwłaszcza w okresie zimowym. Peeling staram się wykonywać dwa razy w tygodniu dlatego szukłam produktu, który dobrze oczyści moja skórę nie podrażniając jej.   


Peeling kupiłam w aptece za 3 zł. Jedna połówka saszetki wystarcza mi na cztery użycia. Jest bardzo wydajny a przede wszystkim skuteczny, takiego peelingu właśnie szukałam, który będzie delikatny dla mojej wrażliwej skóry ale też dobrze ją oczyści.

Opis producenta:

Kosmetyk bardzo dobrze spełania swoje zadanie, oczyszcza cerę, wygładza ją i rozjaśnia. Kremy lepiej się wchłaniają, skóra jest gładka i miękka. Drobinki ścierające są niewielkie ale dobrze spełniają swoje zadanie. Skóra po jego użyciu nie jest zaczerwieniona czy podrażniona tak jak w przypadku innych peelingów, które miałam okazje używać. Zauważyłam, że stan mojej skóry uległ znacznej poprawie po jego użyciu. Cera nie jest poszarzała ale zdrowa i promienna.  


Peeling ma kremową konsystencję, białego koloru z pomarańczowymi drobinkami. Ślicznie pachnie, dobrze usuwa martwy naskórek, odsłaniając czystą, zdrową skórę. 

Skład:

4 komentarze:

  1. pierwsze raz widzę ten peeling :8

    OdpowiedzUsuń
  2. też zupełnie nie znam tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Sauria80, Materialistka - Kupiłam go z ciekawości bo też nie znałam tej firmy, a jak się później okazało peeling ma bardzo dobre opinie na wizażu, no i ja jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam nigdy niestety:(

    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń