28 listopada 2011

Ziaja Med Kuracja Lipidowa - Fizjoderm krem na dzień/na noc

W poście o zakupach październikowych pokazałam Wam krem z Ziaji który wtedy kupiłam. Przyszedł czas na jego recenzję, ponieważ krem testowałam intensywnie przez ostatni miesiąc i mogę już wyrazić moją opinie na jego temat.


Krem ma pojemność 50 ml, kosztował 13 zł. Seria Ziaja Med jest dostępna wyłącznie w aptekach. Jest to krem intensywnie natłuszczający i nawilżający, dostosowany do potrzeb skóry alergicznej, atopowej i odwodnionej. Na zimę wybieram kremy o bogatej konsystencji, które ochronią moją skórę przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi.



















 

Krem okazał się genialny, tego właśnie potrzebowala moja skóra, stała się bardziej nawilżona, odżywiona i ukojona. W okresie zimowym moją zmorą są suche skórki, szczególnie w okolicy nosa i na policzkach, krem świetnie poradził sobie z tym problemem. Krem jest bardzo delikatny, nie powoduje podrażnień czy wysypu pryszczy (tak jak w przypadku kremu oliwkowego tej firmy). Jego działanie jest natychmiastowe, już po pierwszym użyciu skóra była bardziej nawilżona i natłuszczona. Moja cera po jego użyciu stała się bardziej gładka i promienna, przestała być ściągnięta, podrażniona i zaczerwieniona. Mam cerę sucha i okres zimowy zawsze był dla mnie trudny, ale teraz gdy mam ten krem chłody i ogrzewanie nie są mi straszne. Krem stał się moim ulubieńcem i napewno nie raz zagości w mojej łazience. 


Konsystencja kremu jest dosyć treściwa ale bez problemu się wchłania pozostawiając na skórze delikatny film ochronny. Ma delikatny zapach. Nadaje się pod makijaż, podkład na nim dobrze się rozprowadza. polecam go osobą, które szukaja dobrego kremu na zimę, ten sprawdza się idealnie.   

Skład:

7 komentarzy:

  1. Używałam go na zmianę z kremem przywracającym nawilżenie z Iwostinu i szczerze powiedziawszy, ten z ZiajiMed wydawał mi się lepszy dla mojej podrażnionej skóry lepszy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam, własnie sie nad nim zastanawialam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie lepszy z tej serii jest krem naprawczy bo ten o którym piszesz jakoś u mnie cudów nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z niewielu produktów Ziaji, które przypadły mi do gustu.
    Ja go używałam na noc jedynie, po na dzień nie nadawał się pod makijaż - świeciłam się po nim i puder sobie nie radził ze zmatowieniem twarzy. Jak już się udało, to tylko na chwilę.
    Trzeba też uważać z jego ilością. Jest dosyć rzadki i niewielka ilość wystarcza na całą twarz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za recenzje tego produktu :) Czaję się na niego od paru tygodni. Wypróbowałam próbki i cera wyglądała ok, więc przy najbliższej wizycie w aptece skuszę się na ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mialam probke tego kremu-pierwsze wrazenie calkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanowię się na ziają med
    bo szukam dobrego nawilżacza, ale nie mogę się zdecydować
    a serum z biodermy lada chwila sie skończy :P

    OdpowiedzUsuń