25 listopada 2011

Zakupy

Nie robię ostatnio jakiś większych zakupów kosmetycznych, wszystko mam a to co mi się kończy dokupuję na bierząco. Jako, że dzisiaj wyszłam wcześniej z pracy, postanowiłam zaglądnoć do Super-Pharm. Oczywiście nie wyszłam z pustymi rękami.


W Super-Pharm kupiłam zachwalaną przez wszystkich maseczką Biovax L'biotica do włosów słabych ze skłonnością do wypadania, jeden z moich ukochanych zapachów czyli E.Arden Sunflower oraz krem nawilżający z Dermedic. Wczoraj w aptece kupiłam podkład Pharmaceris, po tym jak ten z Catrice okazał się kompletną porażką. I ostatnią rzczą jest maskara z Wibo, która kupiłam pod wpływem chwili i nie żałuję, że ją kupiłam bo okazała się świetna.


Od koleżanki dostałam zestaw kosmetyków, w którego skład wchodzi: błoto, peeling i skoncentrowana woda z Morza Martwego. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków. 

***
Jest to mój 100 post. Dziękuję Wam bardzo za to, że ze mną jesteście bo tak naprawdę bez Was mój blog by nie istniał :)

10 komentarzy:

  1. niezłe promocje :) szkoda że nie ma nigdzie blisko mnie SP :( btw uwielbiam posty pokazujące zakupki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś się skusić na ten tusz wibo bo dużo osób go chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zakupy tez sie czaje na ten pharmaceris

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten krem nawilżający z Dermedic, jest moim KWC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten krem Dermedic jest w gazetce promocyjnej?
    Gdzie go można znaleźć w SP, w części aptecznej czy drogeryjnej?

    OdpowiedzUsuń
  6. SenioritaMartita - Krem jest w cześci aptecznej. Nie pamiętam czy był w gazetce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za tak szybką odpowiedź!
    Na początku grudnia wybieram się na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń