13 listopada 2011

Mincer Zielona Apteka - Maseczka odżywczo-nawilżająca

Ostatanio moja skóra jest w nie najlepszej kondycji. Stała się szara, przesuszona, podrażniona, wyraźnie barkuje jej odżywienia i nawilżenia. Dlatego sięgnełam poprodukt przeznaczony do tego typu problemów. A mowa tu o maseczce odżywczo-nawilżającej z ekstraktem z miodu i melona firmy Mincer. 
   

Maseczkę kupiłam w aptece za 3 zł. Producent sugeruje, że produkt wystarcza na dwa użycia, ale jedna połówka saszetki starczała mi na trzy użycia. 

Opis producenta:

Maseczek staram się używać przynajmniej dwa razy w tygodniu, wybieram te dostosowane do potrzeb moje skóry. Maseczka firmy Mincer z ekstraktem z miodu i melona jast bardzo dobrym produktem, spełnia wszystkie moje wymagania odnośnie tego typu maseczek. Doskonale nawilża, odżywia i wygładza moją skórę, nie powoduje podrażnień a twarz po jej użyciu jest gładka i miękka. Po regularnym używaniu znikneły wszystkie suche skórki z twarzy nawet te z okolicy nosa, które są moją zmorą w okresie zimowym.     


Kosmetyk bardzo przyjemnie pachnie, ma kremową konsystencję, łatwo się rozprowadza na twarzy i zmywa z niej wacikiem lub wodą. Napewno jeszcze nie raz ją kupię, będę też chciała wypróbować inne rodzaje maseczek tej firmy.  

Skład:

5 komentarzy:

  1. ja z nią się nie polubiłam, zapchała mi cere;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusiła mnie ostatnio w aptece maseczka z Mincer'a, z tym że do cery tłustej... Z tego, co piszesz to warto spróbować:) Przy najbliższej okazji na pewno się zaopatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię nakładać maseczki na twarz :) tej o której piszesz jeszcze nie stosowałam, pora to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam wersje z czeresnią i imbirem- polecam, naprawdę świetna, odżywczo- relaksująca, dla skóry narażonej na stresy

    OdpowiedzUsuń