10 listopada 2011

Kolejna paczka od KKcenterhk

Witam Was po mojej dłuższej nieobecności na blogu spowodowanej problemami sprzętowymi. Wszystko jest już w porządku i mam nadzieję, że w najbliższym czasie mój blog zacznie w miarę normalnie funkcjonować.

Wczoraj przyszły do mnie cienie do powiek, które otrzymałam w ramach dalszej współpracy ze sklepem KKcenterhk.


Zdecydowałam się na fioletowe trio firmy CUICU. Brakowało mi właśnie takich kolorów w moim zbiorze, mam nadzieję, że cienie będą się dobrze sprawować.

Jeżeli spodobało Wam się coś z oferty sklepu http://www.kkcenterhk.com/ to ma dla Was dobrą wiadomość. Przy pierwszych zakupach na stronie możecie wykorzystać 10 % rabat który obowiązuje do 28.02.2012 r.
 Wasz unikalny kod to BLGB410AS10
  


2 komentarze:

  1. śliczne kolorki :) Ciekawa jestem jak prezentują się na powiece.
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. pieken kolory cos jak dla mnie
    zapraszam do siebie i do obserwacji

    OdpowiedzUsuń