17 listopada 2011

Celia Nawilżająca Pomadka-Błyszczyk

Ostatnio bardzo polubiłam pomadki do ust. Wcześniej używałam tylko błyszczyków, pomadki zawsze omijałam szerokim łukiem. Podczas zakupów pod wpływem impulsu w moim koszyku znalazła się pomadka firmy Celia i muszę powiedzieć, że chyba częściej muszę podejmować takie spontaniczne decyzje bo zakup okazał się strzałem w dziesiątkę. 


Pomadkę kupiłam w osiedlowej drogerii za niecałe10 zł. Jej numer to 511 i jest to bardzo delikatny różowy kolor ze srebrnymi drobinkami, kolor wygląda bardzo naturalnie na moich ustach.

Opis producenta:

Pomadka jest idelna do dziennego makijażu, świetnie podkreśla kolor ust, nadając im połysk i delikatny kolor. Bardzo łatwo rozprowadza się na ustach, jet przyjemnie kremowa a usta po jej użyciu są miękkie i nawilżone. Opakowanie jest bardzo eleganckie, zgrabne zmieści się w kieszeni lub małej torebce. Idealna do szybkich poprawek w ciągu dnia, bez problemu pomaluje się nią bez lusterka. Pomadka jest dosyć trwała wytrzymuje na ustach około 2 godzin, jednak nie przetrwa podczas jedzenia lub picia. Pomadka ma w sobie srebrne drobinik, które nie "wędrują" po twarzy czego nie znoszę w pomadkach lub błyszczykach. Zapach ma przyjemny słodki ale nie nachalny, jedyne co mi w niej przeszkadza to smak, kiedy jem lub piję przez chwilę czuje gorzki smak na języku. Moim zdaniem pomadka zasługuję na bliższe zapoznanie się z nią, ja napewno nie poprzestanę na jednej, mam już nawet upatrzone dwa inne kolory.



Skład:

5 komentarzy:

  1. kolor wydaje się być bardzo ładny, ciekawe jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma bardzo ładne opakowanie jak za tak atrakcyjną cenę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam problemy z dostaniem czegokolwiek od Celii.
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawy opis :) muszę się im przyjrzeć i jak znajdę jakiś bardziej naturalny kolor to zapewne wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś ich szminkę :) i też ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń