18 listopada 2011

Catrice Photo Finish Liquid Foudation 18h

Na moim blogu prawie zawsze pojawiają się pochlebne opinie na temat kosmetyków ale to nie znaczy, że nie ma w moim zbiorze kosmetyków, które okazały się kompletną porażką.

Dziś na tapetę wezmę podkład z firmy Catrice Photo Finish w kolorze 010 Sand Beige. Jest to podkład, który ma nam zapewnić gładką i piękna skórę przez 18 godzin. 


Skończył mi się mój ulubiony podkład z Pharmaceris i będąc na mieście weszłam do Natury poszukać czegoś nowego. W moim mieście od niedawna jest szafa Catrice i skuszona pozytywnymi opiniami o tej firmie zdecydowałam się na ich podkład. Oczywiście wziełam najjaśniejszy odcień , który w butelce wydawał się wprost idealny dla mnie. 


No i niestety mocno się zdziwiłam gdy zobaczyłam kolor podkładu na twarzy. Jak widać na zdjęciu kolor to istna pomarańcza, która nie ma nic wspólnego z nazwą tego koloru (Sand Beige). Ale to nie jedyna wada tego produktu, podkład nie dość, że ma paskudny kolor to jeszcze fatalnie wygląda na twarzy, wchodzi w pory i zmarszczki oraz podkreśla suche skórki, słabo kryje. Ciężko go równomiernie rozprowadzić, żeby nie zrobić nim palm na twarzy, cera po nim brzydko się świeci. Kolejna wadą jest zapach, który na szczęście szybko się ulatnia.Cena to 25,99 zł. podkład nie jest wart tych pieniędzy, a ja z podkulonym ogonem wracam do mojego niezastąpionego Pharmacerisa.
Jeżeli chodzi o dobre strony tego podkładu muszę powiedzieć, że naprawdę długo się utrzymuje nawet do 10 godzin i ma ładne estetyczne opakowanie.
Bardzo zawiodłam się na firmie Catrice i jak narazie skutecznie zniechęcili mnie do bliższego zapoznania się z ich ofertą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz