11 listopada 2011

AVON Uniwersalny balsam z woskiem pszczelim

Za oknem coraz zimniej, dlatego balsam do ust to u mnie podstawa w chłodne dni. Zawsze przy sobię noszę pomadkę ochronną ale w domu zazwyczaj nakładam coś bardziej odżywczego i nawilżającego. Ostatnio używam balsamu z Avonu i jak na razie spisuje się bardzo dobrze.


Opis producenta:
Poczuj delikatny dotyk wosku pszczelego... Uniwersalny balsam z woskiem pszczelim wygładzi twoje usta, odżywi sucha skórę łokci, wypielęgnuje skórki wokół paznokci. Zawiera miód i witaminę E.


Balsam dostałam od koleżanki konsultantki a, że akurat skonczyłam kolejne opakowanie Tisany stwierdziłam, że to dobry moment na wyprubowanie czegoś nowego. Balsam jest w słoiczku o pojemności 15 ml kosztuje  około 10 zł. Nie za bardzo przepadam za taką formą opakowania dlatego używam go tylko w domu. Balsam  jest bezbarwny ma konsystencję wazeliny pachnie bardzo słodko troche jak budyń waniliowy. Jak już pisałam używam go tylko w domu, stosuje go na usta i suche skórki wokół paznokci, jeśli chodzi o usta to sprawdza się bardzo dobrze, odżywia je, wygładza, nawilża i chroni przed wysuszeniem. Na paznokcie stosuje go tylko w tedy gdy widzę, że moje skórki nie są w najlepszej kondycji. nie używałam go na inne części ciała bo taki mały słoiczek starczył bi mi na jeden łokieć lub kolano. Uważam, że jest to dobry kosmetyk ale raczej nie kupiłabym go sama. Jak tylko go skończę wrócę do Tisany, która jednak lepiej dba o moje usta i ma bardziej naturalny skład.

Skład:

4 komentarze:

  1. Mam ten balsam i nawet go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny jest, podoba mis ie jego zapach miodu, ktory chetnie by sie zjadło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go jeszcze, ale pewnie kupię:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam.Dostałam na święta jako dodatek do prezentu od chrzestnych.
    Jest świetny ! <3
    Używam na usta i..jestem dumna! To co robi..Po prostu Miodzio.! ;D Na pewno jak tylko mi się skończy kupię go ponownie !! <3

    OdpowiedzUsuń