23 października 2011

Ziaja Maska Nawilżająca z Glinką Zieloną

Uwielbiam maseczki do twarzy, jest to kosmetyk który w niedługim czasie potrafi zdziałać cuda na naszej twarzy. W zależności od tego czego potrzebuje moja skóra używam maseczki dostosowanej do jej potrzeb. Ostatnio moja cera potrzebuje dużej dawki nawilżenia i dlatego zdecydowałam się na maseczkę Ziaji. Słyszałam dużo dobrych opinii o tych produktach i przy okazji zakupów zdecydowałam się na wypróbowanie jednej z nich.


Bardzo lubię maseczki w saszetkach, ta ma 7 ml pojemności i kosztuje niecałe 2 zł. Jedno opakowanie wystarcza mi na jedno użycie ale jak bym się postarał to wystarczyła by na dwa zastosowania.    

Opis producenta:

Maseczka ma jasno zielony kolor, przyjemny delikatny zapach i kremową konsystencję, bardzo łatwo można ją nałożyć na twarz. Dużym zaskoczeniem było to, że maseczka na twarzy nie zastyga co w przypadku innych maseczek z glinką jest normą, ta przez caly czas pozostaje kremowa. Jej głównym zadaniem jest nawilżenie naszej twarzy i muszę przyznać, że z tym poradziła sobie świetnie, po zmyciu z, którym nie ma żadnego problemu skóra jest gładka, miękka i odpowiednio nawilżona. Nie nakładałam kremu na twarz po jej użyciu bo chciałam zobaczyc czy efekt nawilżenia będzie długotrwały i rano kiedy się obudziłam moja skóra była wciąż odpowiednio nawilżona. Maseczka nie uczula, nie ściąga skóry tak jak w przypadku innych maseczek tego typu, nie powoduje pieczenia ani zaczerwienienia skóry. Bardzo jestem ciekawa innych maseczek z tej serii i przy najbliższej okazji napewno jeszcze jakieś zakupie i wypróbuję.  

Skład:

6 komentarzy:

  1. mam ją, ale polecam również szarą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam maseczki z ziaji :) i nie tylko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już od jakiegos czasu mam na nią ochotę, ale zawsze kupię coś innego. słyszałam już o nich kilka pochlebnych opini, więc napewno wkrótce będzie moja. ;)
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze w konu wyprobowac tych maseczek ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzisiaj tez robię maseczkowy dzien :D:D:

    OdpowiedzUsuń
  6. Raz jej użyłam. Słabo nawilżyła mi twarz i na krótko, ale może to dlatego, że przechodzę teraz kurację przeciwtrądzikową, przez co mam bardzo wysuszoną twarz w pewnych miejscach.

    OdpowiedzUsuń