16 października 2011

Pierwsze urodziny !

Mój blog obchodzi dzisiaj swoje pierwsze urodziny. Bardzo się cieszę z tego powodu ponieważ na początku trochę nie wierzyłam, że moja przygoda z blogowym światem potrwa tak długo, myślałam, że stracę zapał po paru miesiącach lub nikt nie będzie czytał mojego bloga. Ale z dnia nia dzień coraz bardziej się wciągałam i teraz nie wyobrażam sobie dnia żeby nie zaglądnoć na bloga. Ostatnio trochę rzadziej piszę z powodu braku czasu ale mam nadzieję, że to się szybko zmieni.


 Przede wszystkim chciałabym podziękować Wam czyli moim obserwatorom i komentatorom za to, że ze mną jesteście.   
 Bardzo dużo dla mnie znaczy to, że nie pisze tego tylko dla siebie ale, że są ludzie którym podoba się moja praca i wysiłek włożony w prowadzenie bloga.

DZIĘKUJĘ !
asq :) 


4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z tej okazji :D i kolejnych pięknych blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i kolejnych latek życzę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. O! gratulacje :) I życzę blogowi kolejnych wielu lat istnienia i ciągłego rozwoju :)

    OdpowiedzUsuń