5 października 2011

NIVEA Hydro Care - Pomadka Supernawilżająca

Pomadka do ust to kosmetyk, który zawszę musze mieć przy sobie szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Mróz, wiatr, zmiana temperatur z ciepłego na zimne, nie wpływa korzystnie na nasze usta, dlatego warto zawsze mieć w torebce czy kieszeni pomadkę ochronną do ust.


Opis producenta:
Zawiera naturalną dla skóry hydraminę oraz wyciąg z pestek winogron, które zapewniają ustom długotrwały efekt intensywnego nawilżenia oraz wyjątkowego wygładzenia. Dzięki lekkiej formule szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Zawiera supernawilżające Aquasfery oraz naturalne składniki pielęgnujące: masło Shea i olejek jojoba. Produkt przebadany dermatologicznie, nie zawiera konserwantów.


Pomadka ma za zadanie mocno nawilżać i wygładzać nasze usta, dodatkowo szybko się wchłania zostawiając lekki film ochronny na utach, co bardzo mi odpowiada, gdyż nie cierpię jak włosy przyklejają mi się do ust  w wietrzne dni. Pomadka w stu procentach odpowiada moim potrzebom, sprawdziła się w każdych warunkach czy to na dużym morozie, w gorące dni czy klimatyzowanym pomieszczeniu. Moje usta  są gładkie i odpowiednio nawilżone, zawszę mam ją przy sobie i jak narazie jest to mój ulubiony produkt do pielęgnacji ust.

 
Skład:
 Octyldodecanol, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Microcristallina, Ricinus Communis, Cetyl Palmitate, Myristyl Myristate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Cera Carnauba, Butyrospermum Parkii Butter, Simmondsia Chinensis Oil, Tocopheryl Acetate, Vitis Vinifera Seed Oil, Butyl Methoxydibenzoylmethane, C20-40 Alkyl Stearate, Cera Alba, BHT, Benzyl Alcohol, Parfum

7 komentarzy:

  1. lubię nivea, ale jeszcze bardziej pomadkę z kamforą i mentolem Lovely ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do udziału w konkursie :) Proste zasady :) http://yoanka-venus.blogspot.com/2011/10/recenzja-produkty-my-organic.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam tej pomadki, za to miałam bardzo dużo pomadek Nivea i moim faworytem była niebieska Nivea Classic. Teraz przerzuciłam się na Carmex. Zapraszam na mój blog: http://ika-bezika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam z koleżanką w drogerii osiedlowej. Poleciła mi : Nivea SOS lip repair lecz ja uparłam się, że wezmę właśnie tę- Nivea Hydro Care. Kiedy tylko pomalowałyśmy nią usta:
    Moja koleżanka: Dobrze, że nie brałaś tamtej! Jest dobra ale hydro care lepsza!!!!!
    A ja: Boże! To cudo! :D
    W parę minut widać efekty! A Natalia (ta moja kumpela) poleciała do osiedlowej drogerii i kupiła sobie taką samą! Oby dwie jesteśmy z niej zadowolone! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. czesc ta pomadka jest rewelacyjna bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pomadka jest extra!
    Naj,naj,naj lepsza!
    Świetnie nawilża i pielęgnuje.
    Jej konsystencja także cudowna! :)
    Pozdrawiam.
    Paulla

    OdpowiedzUsuń