24 października 2011

Klorane Energetyzujący żel pod prysznic

Pokazywałam Wam niedawno zestaw Klorane w którego skład wchodził szampon, balsam do włosów i żel pod prysznic. Zacznę od żelu pod prysznic bo mam już wyrobioną opinię na jego temat. Szamponu i balsamu muszę jeszcze trochę poużwać żeby wyrazić moje zdanie na ich temat.


Opis producenta:
Cytrynowa świeżość dla dynamicznej pobudki.
Tonizujący, stymulujący i energetyzujący żel pod prysznic Klorane na bazie wyciągu z pączków topoli, łączy nuty owocowe grejpfruta i czarnej porzeczki z nutami jaśminu, chcąc ofiarować Ci energię i witalność. Jego kojące i łagodzące właściwości idealnie pielęgnują i odżywiają nawet skórę suchą i wrażliwą. Nie zawiera mydła i parabenów, posiada naturalne pH.

Żel ma piękny zapach, nie umiem go jednoznacznie określić, ale da się w nim wyczuć kwiatowe nuty. Konsystencję ma rozwodnionego żelu ale wystarczy niewielka ilość żeby wytworzyła się kremowa piana. Bardzo dobrze myje i odświeża ciało, po użyciu nie tylko na ciele ale w całej łazience czuć jego zapach. Żel nie wysusza i nie podrażnia skóry. Jest bardzo wydajny, mimo, że nie wysusza skóry po jego użyciu muszę nałożyć jakiś balsam. Nie wiem czy kupiła bym go osobno jest to poprostu dobry żel pod prysznic ale używałam lepszych żeli i raczej nie skusiła bym się na niego ponownie no chyba, że byłby w jakiejś promocji czy w innym zestawie.    

Skład:

1 komentarz:

  1. Też miałam żel z Klorane tylko, że w zestawie podróżniczym. Podobnie jak Ty uważam, że to dobry produkt, ale są lepsze i przede wszystkim tańsze tego typu specyfiki. Poza tym lekko mi przesuszył skórę:/ Na pewno się skuszę na kolejny mały zestaw, bo świetnie sprawdza się na krótszych i dłuższych wyjazdach.

    OdpowiedzUsuń