26 października 2011

Haul Apteczny

Skończył mi się żel do mycia twarzy i krem nawilżający, wracając z pracy wstąpiłam do apteki w celu zakupienia potrzebnych mi produktów.

Po wejściu do apteki "dopadła" mnie dermokonsultantka z Ziaji i zaproponowała badanie skóry, stwierdziła czemu nie i poddałam się badaniu. To wszystko co mi powiedziała na temat stanu mojej cery wiedziałam już od dawna. Zaproponowała mi fizjoderm krem na dzień na noc i fizjoderm kremowa baza myjąca dostosowane do potrzeb mojej skóry a, że akuratnie tego było mi potrzeba więc kupiłam. Do zakupu dwóch produktów dostałam gratis płyn micelarny i masę próbek.


Później w oczy wpadla mi promocja Pharmacerisa, przy zakupie dowolnego kosmetyku tej firmy dostajemy regenerujący krem-masło do ciała. Ja zdecydowałam się na krem ochronny do twarzy rekomendowany na zimę z SPF 20.   


Ostatnimi rzeczami jakie kupiłam są żel ze świetlikiem i aloesem z Flos-Leku oraz peeling z ekstraktem z moreli oraz maseczka z ekstraktem z miodu i melona.  

8 komentarzy:

  1. Ooo bardzo fajne zakupy:) ta serie ziaji kupowala moja mama jako jedyna, ktora jej nie uczulala;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie krem ochronny z Pharmaceris. Chciałam sobie sprawić taki z Iwostinu, ale może wybiorę coś innego. Bardzo proszę o jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agi - no to mam nadzieję, że się u mnie też sprawdzi.

    Stri-linga - a kto nie lubi ? ;)

    Hoshi777 - jak tylko go trochę dłużej poużywam to napewno zrobię notkę na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chciałabym takie badanie, chociaż o swojej skórze wiem już wszystko :) lubię Ziaję, a tylko tą serię Med, kremy mają rewelacyjne, z resztą pozostałe produkty też. Vichy wymięka przy polskiej Ziajce :D
    I fajnie że tyle próbek Ci dali. Jak robię zakupy w Dbam o Zdrowie to zawsze pytam czy mi dorzucą próbkę i dostaję zawsze kilka próbek, jak robię zakupy za 100zł to nawet mini produkty dokładają, tylko trzeba się upomnieć :) też pytaj bo warto :D

    OdpowiedzUsuń
  5. stosowałam serię Ziaja Med i bardzo ją lubię, teraz walczę z trądzikiem z pomocą Pharmaceris T :)
    P.S. Zapraszam na rozdanie Under Twenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o super, gdzie wpadłaś na dermokonsultantkę? w aptece partnerskiej czy w zwykłej? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetykomania - Też stwierdziłam, że wolę nasze polskie kosmetyki apteczne ;)

    Kamyczek - W aptece partnerskiej. Warto zobaczyć na stronach aptek czy nie robią takich akcji :)

    OdpowiedzUsuń