12 października 2011

Essence Long Lasting Pencil Eye - 02 Hot Chocolate

W poprzednim poście pisałam o kredce do oczu z NYX, i obiecałam pokazać jej odpowiednik łatwiej u nas dostępny, a mowa tu o kredce Essence Long Lasting Pencil Eye w kolorze 02 Hot Chocolate.


Opis producenta:
Gwiazda wśród wszystkich kredek do powiek: łatwy w użyciu ołówek dzięki idealnemu mechanizmowi wykręcania grafitu. Gwarantuje trwały rezultat. Pełna gama – 8 kolorów.


Jest to kredka automatyczna w kolorze czekoladowego brązu. Jej zaletą jest przede wszystkim trwałość i łatwość w aplikacji. Można nią  bez problemu narysować kreskę na powiece, jest bardzo miękka i świetnie napigmentowana. Trochę obawiałam się o to, że kredka jest automtyczna i nie będzie można jej zaostrzyć, ale bez problemu można nią namalować cienką lub grubszą kreskę. Kredka jest bardzo wydajna mimo, że ma tylko 0,28g i jest ważna 36 miesięcy od otwarcia. 


Na zdjęciu widać, że kredka NYX jest trochę jaśniejsza, ale na oku praktycznie nie widać różnicy między tymi kolorami.

4 komentarze:

  1. Mam już 4 kredki z tej serii i każda jest genialna:) Muszę sprawdzić ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą kredkę i jestem z niej bardzo zadowolona :) pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej .. czy mogłabym "pozyczyć" zdjęcie tej kredki ?
    Nie mam odpowiedniego aparatu, a twoje zdjęcie jest świetne.
    jeśli nie mogę, to prosze napisz mi o tym
    http://kosmetyczka-natalijii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 552Miley552 - Nie ma nic przeciwko jeśli napiszesz, że to nie twoje zdjęcie

    OdpowiedzUsuń