21 października 2011

Co jest w mojej torebce ?

Robiąc ostatnio porządki w torebce wpadłam na pomysł pokazania Wam co w niej noszę. 


 Tak prezentuje się moja obecna torebka, jest to moja ulubiona ze względu na to, że jest bardzo pakowna i pasuje mi do wszystkiego.


Na zdjęciu widać rzaczy, które zawsze są w mojej torebce, a są to:
1. Portfel z milionem paragonów, kart i innych rzeczy (tylko gotówki jakoś w nim zawsze mało ;))
2. Pomadka ochronna, nie noszę przy sobie rzadnych kosmetyków kolorowych ponieważ nie poprawiam makijażu w ciągu dnia, czasami wrzucę jakiś błyszczyk lub szminkę ale to jak mi się przypomni 
3. Telefon
4. Kalendarz prywatny i zeszyt z papierami i innymi rzeczami związanymi z pracą
5. Okulary przeciwsłoneczne
6. Klucze do domu i pracy
7. Chusteczki
8. Długopisy na zdjęciu są 2 ale z torebki wyciągnełam 10 nie wiem po co mi tyle
9.Pendrive
10. Kosmetyczka a w niej: plastry, żel antybakteryjny do rąk, krem do rąk, tampony, mokre chusteczki, jakieś próbki kosmetyków, krople do oczu, gaziki, tabletki przeciwbólowe
11. Torba na zakupy z Yves Rocher
12. Gumy do żucia, jestem od nich uzależniona
W torebce jeszcze noszę wodę i kanapki to pracy

Tak wygląda zawartość mojej torebki. Jak widać nie ma tego wiele ale czasami zdarza mi się do niej tak dużo napakować, że nie mam siły jej dźwigać.

3 komentarze:

  1. hehe, ja wczoraj zrobiłam ten Tag :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zawsze noszę dużo rzeczy, a większość to zazwyczaj śmieci.
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. noszę taką samą kosmetyczkę, dostałam gratis do zakupów :D

    OdpowiedzUsuń