14 września 2011

Garnier Naturalna Pielęgnacja - Odżywka drożdże piwne i owoc granatu

Od ładnych paru lat szukam mojej idealnej odżywki do włosów, i na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że chyba znalazłam mój ideał wśród tego typu produktów do włosów. A mowa tu o odżywce do włosów Garnier Naturalna Pielęgnacja - drożdże piwne i owoc granatu.


Jak dla mnie odżywka ma za zadanie ułatwić rozczesywanie włosów, nie obciążać ich, nawilżyć no i sprawiać, że będą miękkie i gładkie, nie oczekujmy cudów od tego typu kosmetyków od odżywienia i regeneracji są maski do włosów.

Opis producenta:

Odżywka jest przeznaczona do włosów cienkich i bez objętości czyli takich jak moje. Na początku trochę sceptycznie podchodziłam do tego typu produktów bo raczej nie wierzę, że dzięki odżywce zwiększy się objętość włosów, ale jak to mówią nie uwierzysz pólki nie zobaczysz. Już po pierwszym użyciu moje włosy były jak by bardziej uniesione a przede wszystkim nie miałam problemu z ich rozczesaniem i były bardziej miękkie i błyszczące. Po zużyciu całego opakowani mogę stwierdzić, że jest to to czego szukałam, po jej użyciu moje włosy wyglądają fantastycznie już dawno tak dobrze się nie układały a dodatkowo zyskały większą objętość co mnie bardzi cieszy. Odżywka ma piękny owocowy zapach, który u mnie utrzymuje się do kolejnego mycia czyli przez dwa dni. Ja jak narazie znalazłam moją idealną odżywkę teraz będę szukać szamponu ale z tym to już będzie trudniej.

Skład:



2 komentarze:

  1. ja mam szampon z tej serii i jestem zadowolona, odżywki nie testowałam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon doskonały! Jego zapach spodobał się mojej kobiecie - nabyła odzywkę z tej serii! Polecam!

    OdpowiedzUsuń