2 września 2011

EVELINE Colour Show 631

Dziś ostatni  lakier jaki otrzymałam do recenzji od firmy Eveline jest to piękny malinowy kolor mój drugi fawory jeśli chodzi o te lakiery, przez całe lato gościł na moich stopach. Lakier ma bardziej żywy kolor ale mój aparat ostatnio ma problemy ze zlapaniem ostrości.


Produkt został mi wysłany do recenzji, fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Przepraszam, że tak rzadko ostatnio piszę ale mam ciężki okres w pracy i poprostu nie mam czasu na blogowanie, mam nadzieję, że to się szybo zmieni i będę mogła częściej pisać.

5 komentarzy:

  1. piękny kolor!

    zapraszam na rozdanie
    topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek!
    pozdrawiam
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie takiego koloru szukam, jest świetny..! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję :) w wolnej chwili zapraszam również do siebie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń