16 września 2011

Dove Go Fresh Cucumber&Green Tea - Antyprespirant

Każda z nas chce czuć się świeżo i pewnie przez cały dzień, dlatego używamy dezodorantów lub antyprespirantów. Ja od swojego wymagam jak najlepszej ochrony przed mokrymi plamami i przykrym zapachem.


Opis producenta:
Dove go fresh touch o zapachu ogórka i zielonej herbaty został stworzony dla energicznych kobiet, które są w ciągłym ruchu.
Zapewnia świeżość przez cały dzień. Zapach antyperspirantu dodaje energii, pobudza i wprowadza w dobry nastrój. Antyperspirant nie zawiera alkoholu i nie wywołuje podrażnień.
Dzięki zawartości 1/4 kremu nawilżającego łagodzi i nawilża często podrażnianą depilacją skórę pod pachami.
  
Dlatego od dłuższego czasu szukam antyprespirantu, który sprosta moim wymaganiom, gdyż zdarza mi się pracować w ekstremalnych warunkach nawet przez kilkanaście godzin. Kulkę Dove odkryłam całkiem przypadkiem podczas innych zakupów kosmetycznych, wziełam ją przede wszystkim ze względu na zapach, który jest jak dla mnie idealny, świeży i energetyzujący. I teraz wiem, że ten antyprespirant zostanie ze mną na dłużej nie tylko ze względu na zapach ale przede wszystkim na jego działanie, któremu nie mam nic do zarzucenia bo całkowicie chroni mnie przed potem przez cały dzień. A dodatkowo jest bardzo delikatny dla mojej skóry, i moge go używać nawet po depilacji bez ryzyka podrażnień. Nie pozostawia białych plam na ubraniach, szybko się wchłania i jest bardzo wydajny. Jak narazie jest to mój ulubiony tego typu kosmetyk, ale mam też ochotę wypróbować dezodorant w krysztale.

Skład:

2 komentarze:

  1. ja uzywam kulki z Soray'i ;) ale widze, że ma dobrego następcę :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kulki i sztyfty z Dove, jedne z lepszych tego typu kosmetyków na rynku. Ostatnio zastanawiam się nad czymś bardziej przyjaznych dla skóry i naturalnym. Trochę nowości jest w Rossmannie. Jeżeli chodzi o ekstremalne warunki to niezmiennie stosuję bloker Ziaji lub Etiaxil.

    OdpowiedzUsuń