18 września 2011

BeBeauty Spa - Wygładzające masło do ciała Azja

Miesiąc temu po szaleństwie zwiazanym z nowymi kosmetykami z Biedronki napisałam recenzję masła do ciała Afryka (KLIK), teraz przyszedł czas na drugie masło a mianowicie, wygladzające masło do ciała Azja z ekstraktem z bawełny.


Tak samo jak w przypadku masła Afryka jestem zachwycona masłem Azja. Nie mam mu nic do zarzucenia z jednym małym wyjątkiem.

Opis producenta + Skład:

Jak już pisałam wyżej te masła są moimi faworytami jeśli chodzi o pielęgnacje ciała stosuję je naprzemian, i na razie nie mam zamiaru zmieniać je na inne balsamy czy masła. Cenię je przede wszystkim za świetne działanie odżywcze, wygładzające i nawilżające, masło Azja ma lekko różowy kolor i tak jak w przypadku Afryki konsystencją przypomina mi kremowy budyń. Co do zapach to właśnie tu mam mały problem bo są dni kiedy masło dla mnie pięknie pachnie, a czasami nie mogę go wcale używać bo jego zapach powoduje u mnie ból głowy. Ale i tak kocham to masło i uważam je za moje odkrycie roku jeśli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji ciała. 

1 komentarz:

  1. a wiesz że to masło produkuje Tołpa:)? Ja też je uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń