22 sierpnia 2011

TAG: 10 pytań kosmetycznych od Majorki

Zostałam zaproszona przez sauria80 do zrobienia kolejnego TAGu na moim blogu a mianowicie "10 pytań kosmetycznych od Majorki".


Zasady:
1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz, kto Cię oTAGował
4. OTAGuj 12 blogów tym TAGiem
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu



1. Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?

Zdecydowanie używam i mam najwięcej neutralnych kolorów cieni, ale czasami lubię pobawić się kolorami na powiece i używam kolorowych odcieni.

2. Co wolisz bardziej pomadkę czy błyszczyk?

Błyszczyk ale ostatnio coraz bardziej przekonuję się do pomadek.

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?

Już nie raz przekonałam się, że tańsze nie znaczy złe, ale czasami wolę wydać więcej pieniędzy na dany kosmetyk jeżeli wiem, że jest wart swojej ceny. Co nie znaczy, że używam tylko drogich kosmetyków pośród tych tańczych można znaleść prawdziwe perełki.

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?

Dopiero od niedawna używam różu do policzków i żałuję, że wcześniej go nie używałam, bo efekt po nałożeniu na twarz jest rewelacyjny.

5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?

Zdecydowanie tusz do rzęs.

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?

Tak i to nawet spore, przez parę lat zmagałam się z trądzikiem ale na szczęście udało mi się go zwalczyć chociaż było trudno.

7. Używasz filtrów?

Oczywiście, mam bardzo jasna cerę a dodatkowo moja skóra źle znosi pobyt na słońcu dlatego kremów z filtrem używam cały rok.

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?

Zdecydowanie dobry nawilżający krem do twarzy i krem z filtrem.

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?

Oczywiście, że używam, uwielbiam wszelkiego rodzaju maseczki zwłaszcza glinkowe.

10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?

Zdecydowanie Audrey Hepburn uwielbiam jej makijaż i styl.

TAG wędruje do:

4 komentarze:

  1. O, dzięki za otagowanie. Odpowiem wkrótce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tak samo odpowiedziałam na 10 pytanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, a w nim kosmetyki na wymianę :) między innymi perfumy Calvin Klein Obsession :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za zaproszenie do zabawy ;)
    na moim blogu są już odpowiedzi ;]

    OdpowiedzUsuń