12 sierpnia 2011

EVEVELINE Slime Extreme 3D - Superskoncentrowane serum modelujące pośladki

Ostatni produkt z serii Slime Extreme 3D jaki dostałam do przetestowania to serum modelujące pośladki. 


Tak jak w przypadku serum do biustu jest to mój pierwszy kosmetyk tego typu więc nie mam porównania z innymi kosmetykami tego typu.

Opis producenta:

Serum ma nam wymodelować pośladki a także poprawić ich rzeźbę i jędrność. Producent pisze również o ich uniesieniu i poprawie elastyczności. Co do jędrności mogę zgodzić się z podanym opisem pośladki faktycznie są bardziej napięte a skóra bardziej elastyczna i wygładzona. Na efekt uniesienia pośladków patrzę z przymróżeniem oka ponieważ nie wierzę, że kosmetyk może zrobić takie rzeczy, owszem przy regularnych ćwiczeniach tej partii ciała i stosowaniu tego typu kosmetyków efekt może być zauważalny ale nie oczekujmy cudów po przez samo smarowanie kremem. Ogólnie jestem zadowolona z efektów serum ale raczej sama nie kupiła bym tego typu produktu, ponieważ do tej pory używałam balsamu lub masła do ciała i jak dla mnie w zupełności to wystarczało.

Produkt został mi wysłany do recenzji, fakt ten nie wpływa na moją opinię.

3 komentarze:

  1. polecam z tej samej serii serum wyszczuplające ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też polecam serum i krem wyszczuplający :) są na prawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwilebiam serum z eveline mialam takie zielone wyszczuplajace bomba swietna sprawa:)
    zapraszam dos iebie:)

    OdpowiedzUsuń